Feedback
I.D.: 107132067

PROIECTARE SI EXECUTIE: Modernizarea serviciilor spitaliceşti în cadrul Spitalului Orăşenesc Baraolt din judeţul Covasna prin construirea unei noi aripi

Data publicarii
18.12.24
Coduri CPV
45215100-8 71311100-2 71317000-3
Termenul limita pentru depunere:
27.01.25
Pretul estimativ:
64.133.496,89 RON - 64.133.496,89 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 18.12.24 Publicat la 21.12.24
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Într-un contract mixt, urmând scopul şi obiectul proiectului, se va realiza atât proiectarea tehnică, detalii de execuţie, asistenţa tehnică din partea proiectantului, activitate SSM faza de proiectare şi pe şantier, cât şi executia de lucrări de constructii privind realizarea investiţiei MODERNIZAREA SERVICIILOR SPITALICEŞTI ÎN CADRUL SPITALULUI ORĂŞENESC BARAOLT DIN JUDEŢUL COVASNA PRIN CONSTRUIREA UNEI NOI ARIPI. OBIECT...
Într-un contract mixt, urmând scopul şi obiectul proiectului, se va realiza atât proiectarea tehnică, detalii de execuţie, asistenţa tehnică din partea proiectantului, activitate SSM faza de proiectare şi pe şantier, cât şi executia de lucrări de constructii privind realizarea investiţiei MODERNIZAREA SERVICIILOR SPITALICEŞTI ÎN CADRUL SPITALULUI ORĂŞENESC BARAOLT DIN JUDEŢUL COVASNA PRIN CONSTRUIREA UNEI NOI ARIPI. OBIECT 1. CONSTRUCŢIE NOUA SPITAL OBIECT 2 - AMENAJARI EXTERIOARE Contract cu clauza suspensivă: contractul intră în vigoare strict după şi cu condiţia semnării contractului de finanţare între UAT or. Baraolt şi finanţatorul. ATENŢIE: Dotare NU face obiectul contractului de lucrări, dar -Elaborarea formularelor F4, F5 conform HG 907/2016 intră în sarcina proiectantului -Echipamente, utilaje cu şi fără montaj, necesare pentru funcţionarea unităţii sunt cuprinse în obiectul contractului de lucrări, cum ar fi, de ex. pompă de căldură, sistem HVAC, etc. ATENŢIE: În cazul în care, ulterior publicării anunţului de participare, sunt anumite avize, acorduri CONDIŢIONATE, cum ar fi de ex. avizul de la IGSU pentru scenariu de incendiu, etc., detalierea, conformarea şi proiectarea în faza PTh-DTAC intra în sarcina proiectantului, fără cost suplimentar, DAR eventuale costuri suplimentare JUSTIFICATE poate fi adăugate la capitolul de LUCRĂRI, respectând art. 221 din L98/2016. Se va executa şi proiecta racordurile şi branşamente electrice necesare. Plata se va face direct către operatorul sistemului de distribuţie energiei electrice. Atenţie! Contract cu preţ forfetar! Conform Codului civil: " ART. 1.867 Preţul forfetar (1) Atunci când contractul este încheiat pentru un preţ global, beneficiarul trebuie să plătească preţul convenit şi nu poate cere o diminuare a acestuia, motivând că lucrarea sau serviciul a necesitat mai puţină muncă ori a costat mai puţin decât s-a prevăzut. (2) Tot astfel, antreprenorul nu poate pretinde o creştere a preţului pentru motive opuse celor menţionate la alin. (1). (3) Preţul forfetar rămâne neschimbat, cu toate că s-au adus modificări cu privire la condiţiile de executare iniţial prevăzute, dacă părţile nu au convenit altfel." Se va elabora PTh şi se va utiliza sume din cap. 7.1 strict numai respectând art. 221 din Legea 98/2016, coroborat cu art. 1867 din Codul civil, adică numai în cazul în care - Sunt noi prevederi necunoscute în faza de ofertare cum ar fi norme tehnice noi, prevederi din raport nZEB, prevederi prevăzute prin adrese transmise de organe abilitate pentru emiterea avizelor - Sunt acoperite prin renunţări la cantităţi care nu sunt necesare pentru atingerea obiectivelor - Sunt prevăzute ulterior de către finanţator în faza de evaluare a proiectului depus în cadrul programului de sănătate, coordonat de MIPE DG Programe de sănătate, - Sunt mai eficiente d.p.d.v. financiar pe termen de 15 ani, utilizând rata de discontare de 7,6% pe an, având în vedere costuri de operare mai scăzute din cauza tehnologiei propuse – necesită o comparare utilizând metoda de analiza cost-beneficiu. TERMEN DE VALABILITATE A CONTRACTULUI: 108 LUNI. Durata maximă de: - proiectare: 12 luni, - execuţie a lucrărilor de construire este de 36 luni. Termene: - durata de execuţiei: 48 luni, inclusiv proiectare, emiterea AC si lucrări, perioade de timp friguros, - durata de garanţie: 60 luni.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu