Feedback
I.D.: 99116463

Proiectare si executie Lucrari "EXTINDERE INSTALATIE ELECTRICA CORP B, ET.1 – SECTIA RADIOLOGIE SI CORP A PARTER-SECTIA UPU, BUCATARIE SI SPALATORIE, CONECTAREA LA UTILITATI A ECHIPAMENTELOR

Data publicarii
26.06.24 Exista 193.251 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45311000-0
Termenul limita pentru depunere:
22.07.24
Pretul estimativ:
5.206.263,62 RON - 5.206.263,62 RON
Documente participare:
  1. FisaDate_DF1218679.pdf
  2. Caiet de sarcini.pdf
  3. 04 Model Propunere tehnica 2.docx
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
1.Valoarea estimata este de 5.206.263,62 lei fara TVA compusa din: -Valoare estimata pentru Servicii de proiectare si asistenta tehnica din partea proiectantului - 170.000 lei fara TVA -Valoare estimata pentru Lucrari de executie - 5.036.263,62 lei fara TVA Valoarea estimata a procedurii, in care trebuie sa se incadreze valoarea ofertelor, NU include valoarea cap. "Cheltuieli diverse si neprevazute" stabilita pri...
1.Valoarea estimata este de 5.206.263,62 lei fara TVA compusa din: -Valoare estimata pentru Servicii de proiectare si asistenta tehnica din partea proiectantului - 170.000 lei fara TVA -Valoare estimata pentru Lucrari de executie - 5.036.263,62 lei fara TVA Valoarea estimata a procedurii, in care trebuie sa se incadreze valoarea ofertelor, NU include valoarea cap. "Cheltuieli diverse si neprevazute" stabilita prin devizul proiectului. 2.Durata contractului va fi de 12 luni, compusa din: -maxim 2 luni pentru servicii de proiectare -maxim 10 luni pentru executie lucrari, de la data emiterii ordinului de incepere al lucrarilor si pana la inchierea PVRLT; *perioada minima de garantie a lucrarilor minim 24 luni 2.Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii. 3.Potentialilor ofertanti li se solicita sa viziteze amplasamentul pentru a evalua pe propria raspundere, cheltuiala si risc, datele necesare pregatirii si elaborarii ofertei. Ofertantii interesati sa participle la vizitarea amplasamentului sunt rugati sa informeze, in scris, beneficiarul asupra intentiei de a vizita amplasamentul. AC precizeaza ca orice solicitare suplimentara de valori pentru necesitatea executarii unor lucrari ca urmare a necunoasterii amplasamentului nu va fi luata in considerare. 4.Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire, cu respectarea termenului limita stabilit de autoritatea contractanta in instructiunile catre ofertanti/candidati - Sectiunea I.3) Comunicare, respectiv numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 10 zile. 5.Raspunsurile la solicitarile de clarificari cu privire la documentatia de atribuire vor fi publicate în SEAP, la Sectiunea "Lista,clarificari, notificari si decizii" din cadrul anuntului de participare . Autoritatea contractanta va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari/ informatii suplimentare, in a 6-a zi inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor, conform art. 161 din Legea 98 /2016.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu