In cadrul contractului Proiectare si executie lucrari pentru obiectivul “Modernizare drum de acces spre Cetatea Ciceului (Tronson II), comuna Ciceu-Mihaiesti, judetul Bistrita-Nasaud” se vor executa urmatoarele:
- SERVICII DE PROIECTARE faza PT, in conformitate cu solutia avizata la faza SF:
- intocmirea proiectului tehnic (PT),
- intocmire Detalii de Executie (DE)
- intocmire documentaţii necesare pentru obtinerea acord...
In cadrul contractului Proiectare si executie lucrari pentru obiectivul “Modernizare drum de acces spre Cetatea Ciceului (Tronson II), comuna Ciceu-Mihaiesti, judetul Bistrita-Nasaud” se vor executa urmatoarele:
- SERVICII DE PROIECTARE faza PT, in conformitate cu solutia avizata la faza SF:
- intocmirea proiectului tehnic (PT),
- intocmire Detalii de Executie (DE)
- intocmire documentaţii necesare pentru obtinerea acordurilor, avizelor si autorizaţiilor aferente obiectivul de investitii
- verificarea tehnica a proiectarii
- asistenta tehnica din partea proiectantului pe toata perioada de executie a lucrarilor
EXECUTIE LUCRARI:
-executia lucrarilor in conformitate cu documentatia PT avizata si pe baza documentatiei Detalii de Executie aferenta Proiectului Tehnic
Valoarea estimata a contractului este de 832.691 lei, fara TVA, din care :
- 0 lei, fara TVA cheltuieli cu documentatii necesare pentru obtinerea acordurilor, avizelor si autorizatiilor aferente obiectivul de investitii (cap.3.3.2. din Devizul general)
-14.500 lei, fara TVA, cheltuieli cu proiectul tehnic (cap.3.3.c. din Devizul general)
-1.000 lei, fara TVA cheltuieli cu verificarea tehnica de calitate a proiectarii (cap.3.3.e. din Devizul general)
-0 lei, fata TVA cheltuieli cu asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada de executie a lucrarilor (cap.3.6.1 din Devizul general)
-809.100 lei, fara TVA cheltuieli cu investitia de baza (cap 4 din Devizul general)
-8.091 lei, fara TVA organizare de santier (cap. 5.1.1. din Devizul general)
NOTA :
Potrivit prevederilor art. 160 din Legea nr. 98/2016, modificata si completata prin OUG nr. 107/2017, autoritatea contractanta stabileste 1 termen - limita in care va asigura raspunsul clar si complet la solicitarile de clarificare/informatii suplimentare ale ofertantilor astfel :
- In cazul in care solicitarea de clarificare/informatii suplimentare este incarcata în SEAP în cadrul termenului-limita de 10 zile înainte de data limita pentru depunerea ofertelor conform Sectiunii I.1) din Fisa de date, autoritatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificari înainte de data limita de depunere a ofertelor cu 7 zile.