In cadrul contractului Proiectare si Executie lucrari pentru obiectivul „Modernizare drum comunal Cobasel-Valea Blaznei Sant, in comuna Sant” se vor executa urmatoarele:
SERVICII DE PROIECTARE faza PT, in conformitate cu solutia avizata la faza SF:
- intocmire Proiect tehnic si detalii de executie (PT+DE),
- intocmire Documentatiile tehnice necesare in vederea obtinerii avizelor/acordurilor/autorizatiilor
- asistenta t...
In cadrul contractului Proiectare si Executie lucrari pentru obiectivul „Modernizare drum comunal Cobasel-Valea Blaznei Sant, in comuna Sant” se vor executa urmatoarele:
SERVICII DE PROIECTARE faza PT, in conformitate cu solutia avizata la faza SF:
- intocmire Proiect tehnic si detalii de executie (PT+DE),
- intocmire Documentatiile tehnice necesare in vederea obtinerii avizelor/acordurilor/autorizatiilor
- asistenta tehnica din partea proiectantului pe toata perioada de executie a lucrarilor
EXECUTIE LUCRARI:
-executia lucrarilor in conformitate cu documentatia PT avizata si pe baza documentatiei Detalii de Executie aferenta Proiectului Tehnic
Valoarea estimata a contractului este de 6.094.109,16 lei, fara TVA, din care:
-108.000 lei, fara TVA, cheltuieli cu proiectul tehnic si detaliile de executie (cap.3.5.6. din Devizul general)
- 0 lei cheltuieli pentru Documentatiile tehnice necesare in vederea obtinerii avizelor/acordurilor/autorizatiilor – (cap.3.5.4. din Devizul general)
-22.000 lei, fara TVA cheltuieli cu asistenta tehnica (cap.3.8.1 din Devizul General)
- 9.109,16 lei, fara TVA cheltuieli cu amenajari pentru protectia mediului si aducerea la starea initiala (cap 1.3 din Devizul General)
- 5.950.000 lei, fara TVA cheltuieli pentru investitia de baza (cap. 4 din Devizul General)
- 5.000 lei, fara TVA organizare de santier (cap. 5.1.1. din Devizul General)
Valoarea estimată a contractului ce urmează a fi atribuit nu cuprinde suma aferentă cheltuielilor diverse şi neprevăzute precizată în bugetul proiectului (devizul general), acestea putând fi accesate, după caz, în funcţie de necesităţi, prin modificarea contractului în condiţiile prevăzute la art. 221 din Legea nr.98/2016 privind achiziţiile publice.
NOTA :
Potrivit prevederilor art. 160 din Legea nr. 98/2016, modificata si completata prin OUG nr. 107/2017, autoritatea contractanta stabileste 1 termen - limita in care va asigura raspunsul clar si complet la solicitarile de clarificare/informatii suplimentare ale ofertantilor astfel :
- In cazul in care solicitarea de clarificare/informatii suplimentare este incarcata în SICAP în cadrul termenului-limita de 9 zile înainte de data limita pentru depunerea ofertelor conform Sectiunii I.1) din Fisa de date, autoritatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificari înainte de data limita de depunere a ofertelor cu 6 zile.