UNIVERSITATEA TEHNICA DIN CLUJ NAPOCA doreste sa achizitioneze servicii de proiectare si executie lucrari pentru conformare cladire Aula 310 locuri la cerintele legislatiei actuale in vederea autorizarii din punct de vedere al securtitatii la incendiu
-Fazele de Proiectare vor cuprinde:Proiect Tehnic(inclusive Liste de cantitati), Detalii de executie, Elaborare documentatie pentru obtinere aviz ISU, Scenariu de secutitate l...
UNIVERSITATEA TEHNICA DIN CLUJ NAPOCA doreste sa achizitioneze servicii de proiectare si executie lucrari pentru conformare cladire Aula 310 locuri la cerintele legislatiei actuale in vederea autorizarii din punct de vedere al securtitatii la incendiu
-Fazele de Proiectare vor cuprinde:Proiect Tehnic(inclusive Liste de cantitati), Detalii de executie, Elaborare documentatie pentru obtinere aviz ISU, Scenariu de secutitate la incendiu, verificare proiect conf. Legii 10/1995 Asistenta tehnica pe perioada executarii lucrarilor, intocmire raport la terminarea lucrarilor.
Se vor face lucrari de interventii asupra cladirii existente in amplasament, astfel incat ea sa fie conforma cu cerintele de securitate la incendiu prevazute in legislatia in vigoare.
Se vor prevedea lucrari de protejare a spatiilor existente, demontare - montare mobilier, protejarea acestuia, protejarea pardoselilor, peretilor, desfaceri si refaceri tavane, protejarea instalatiilor interioare existente, a corpurilor de iluminat, a instalatiei de sonorizare( montare, demontare).
Se vor prevedea in documentatie toate lucrarile necesare de executat: constructii, instalatii electrice de iluminat si evacuare, instalatii de alimentare cu apa si asigurare a debitului si presiunii necesare pentru hidrantii interiori, instalatii de desfumare, protectie a partilor metalice ale constructiei, modificari la tamplarie daca sunt necesare, instalatii de detectie si semnalizare de incendiu.
Decontare lucrarilor se va face pe baza listelor de cantitati elaborate de proiectant si insusite de beneficiar. Executantul va intocmi o oferta de pret cu mentinerea tarifului orar precum si a procentelor pentru cheltuieli indirect si beneficiu declarate in Anexa II,.Preturil materialelor si echipamentelor vor fi negociate asfel incat sa se incadreze in preturile pietei.Oferta asfel negociata va sta la baza decontarii lucrarilor.