Proiectare si executie lucrari pentru proiectul “Modernizare străzi şi trotuare în zonele Măgura, Bocşa Montană, Vasiova, Bocşa Română si Neuwerk, L~20km, în oraşul Bocşa judeţul Caraş-Severin”.Străzile ce fac obiectul prezentei proceduri sunt amplasate în oraşul Bocşa, zonele Măgura, Bocşa Montană, Vasiova, Bocşa Română şi Neuwerk, asigurând accesul locuitorilor spre principalele drumuri publice ce traversează localitatea....
Proiectare si executie lucrari pentru proiectul “Modernizare străzi şi trotuare în zonele Măgura, Bocşa Montană, Vasiova, Bocşa Română si Neuwerk, L~20km, în oraşul Bocşa judeţul Caraş-Severin”.Străzile ce fac obiectul prezentei proceduri sunt amplasate în oraşul Bocşa, zonele Măgura, Bocşa Montană, Vasiova, Bocşa Română şi Neuwerk, asigurând accesul locuitorilor spre principalele drumuri publice ce traversează localitatea.Străzile supuse modernizării se încadrează în categoria de importanţă C (normală) şi în clasa de importanţă III (medie), conform Legii nr. 10/1995 privind calitatea în construcţii şi a H.G. 766/1997, anexa 3, referitoare la aprobarea unor regulamente privind calitatea în construcţii. Lungimea totala a strazilor supuse modernizarii ce fac obiectul prezentei documentatii este de 23,625 km, impartita pe 52 strazi din orasul Bocsa.In cadrul celor 52 de strazi cu o lungime de 23,625 km nu este inclusa si strada Iosif Renoiu. S-a renuntat la strada Iosif Renoiu in intregime, datorita faptului ca aceasta face obiectul altui contract ce urmeaza a fi finantat prin POR 2014-2020. În urma investigaţiilor efectuate, s-a constatat starea de viabilitate existentă este total necorespunzătoare pentru desfăşurarea circulaţiei în condiţii normale, cu defecţiuni ale suprafeţei de rulare şi ale complexului rutier frecvente şi pe suprafeţe extinse, cu o îmbrăcăminte rutieră neconformă cerinţelor actuale de securitate şi confort (cu starea tehnică a îmbrăcămintei rutiere afectată de condiţiile climaterice, cu generarea de praf şi noroi ca urmare a circulaţiei rutiere, cu viteze de circulaţie reduse etc.) şi cu infiltrarea apelor din precipitaţii în corpul drumului (îmbrăcăminte rutieră care permite infiltrarea apelor în corpul drumului, dispozitive de colectare şi evacuare a apelor de suprafaţă care fie lipsesc, fie sunt într-o stare tehnică necorespunzătoare, cu apele care pot stagna în zona construcţiilor etc.).
Valoarea estimata a contractului de proiectare si executie lucrari este de 37.592.391,79 RON, din care: 1.3. Cheltuieli pentru amenajari pentru protectia mediului si aducerea la starea initiala – 735.584,80 RON;3.5.4. Documentaţiile tehnice necesare în vederea obţinerii avizelor / acordurilor / autorizaţiilor – 68.000,00 RON;3.5.6. Proiect tehnic şi detalii de execuţie – 787.187,27 RON;3.8.1. Asistenţă tehnică din partea proiectantului – 80.000,00 RON; 4.1. Construcţii şi instalaţii – 35.394.245,47 RON;5.1.1. Lucrări de construcţii şi instalaţii aferente organizării de şantier – 173.431,80 RON;5.1.2. Cheltuieli conexe organizarii santierului – 353.942,45 RON
Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari in cea de-a 17-a zi inainte de termenul limita pentru depunerea ofertelor, in conditiile in care solicitarile se vor adresa cu cel putin 20 zile inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor. Clarificarile depuse dupa acest termen nu vor mai fi luate in considerare.