Valoarea estimată a achiziţiei este de 349.465,02 lei fără TVA, conform bugetului indicativ din cadrul contractului de finanţare.
Valoarea estimată a contractului este formată din:
Servicii de proiectare - Faza proiect tehnic, Detalii de executie si Elaborarea documentaţiilor necesare obtinerii acordurilor, avizelor si autorizaţiilor aferente obiectivului de investiţie 16.701,90 lei
Cap 3.2 Documente suport şi cheltuieli...
Valoarea estimată a achiziţiei este de 349.465,02 lei fără TVA, conform bugetului indicativ din cadrul contractului de finanţare.
Valoarea estimată a contractului este formată din:
Servicii de proiectare - Faza proiect tehnic, Detalii de executie si Elaborarea documentaţiilor necesare obtinerii acordurilor, avizelor si autorizaţiilor aferente obiectivului de investiţie 16.701,90 lei
Cap 3.2 Documente suport şi cheltuieli pentru obţinerea de avize, acorduri şi autorizaţii 611,06 lei
3.5.4 Documentaţiile tehnice necesare în vederea obţinerii avizelor/acordurilor/autorizaţiilor 814,73 lei
3.5.6 Proiect tehnic şi detalii de execuţie 15.276,11 lei
1. Asistenţă tehnică din partea proiectantului 1018,45 lei
2. Execuţie lucrări : 331.744,67 lei
-Cap.1.Cheltuieli pentru obţinerea şi amenajarea terenului 31.178,50 lei
-Cap.2 Cheltuieli pentru asigurarea utilităţilor 7.560,65 lei
-Cap.4-4.1 Construcţii şi instalaţii 268.920,20 lei
4.2 Montaj utilaje şi echipamente tehnologice şi funcţionale 661,97 lei
4.3 Utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale 19.858,95 lei
-Cap.5.Alte cheltuieli conexe organizare şantier 3.564,40 lei
Valoarea estimată a contractului ce urmează a fi atribuit nu va cuprinde suma aferentă cheltuielilor diverse şi neprevăzute precizată în bugetul proiectului (devizul generalrespectiv suma de 26275,62 lei , acestea putând fi accesate, după caz, în funcţie de necesităţi, prin modificarea contractului în condiţiile prevăzute la art.221 din Legea nr.98/2016 privind achiziţiile publice. Numar zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor/candidaturilor este de 10 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor/candidaturilor. Termenul limita pana la care autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet solicitarilor de clarificari in legatura cu documentatia de atribuire este cu 3 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.