In cadrul contractului Proiectare şi execuţie lucrări pentru obiectivul "Restructurarea Centrului pentru Protectia Copilului Beclean" se vor executa urmatoarele:
SERVICII DE PROIECTARE faza PT, in conformitate cu solutia avizata la faza DALI:
- întocmire proiect tehnic (PAC, PAD - dacă e cazul, POE, PTE),
- intocmire documentaţii necesare pentru obţinerea acordurilor, avizelor si autorizaţiilor aferente obiectivului de inve...
In cadrul contractului Proiectare şi execuţie lucrări pentru obiectivul "Restructurarea Centrului pentru Protectia Copilului Beclean" se vor executa urmatoarele:
SERVICII DE PROIECTARE faza PT, in conformitate cu solutia avizata la faza DALI:
- întocmire proiect tehnic (PAC, PAD - dacă e cazul, POE, PTE),
- intocmire documentaţii necesare pentru obţinerea acordurilor, avizelor si autorizaţiilor aferente obiectivului de investiţii
- asistenta tehnica din partea proiectantului pe toata perioada de executie a lucrarilor
EXECUTIE LUCRARI:
-executia lucrarilor in conformitate cu documentatia PT avizata si pe baza documentatiei Detalii de Executie aferenta Proiectului Tehnic
Valoarea estimata a contractului este de 6.141.693,66 lei, fara TVA, din care :
- 140.000 lei fara TVA cheltuieli cu proiect tehnic (cap 3.5.6 din devizul general)
- 25.000 lei fara TVA cheltuieli cu asistenta tehnică din partea proiectantului pe perioada de execuţie a lucrărilor (cap 3.8.1 din devizul general)
- 5.964.282,57 lei, fara TVA cheltuieli pentru investitia de baza (cap 4.1+4.2+4.3 din devizul general)
- 12.411,09 lei, fara TVA organizare de santier (cap. 5.1.1 din devizul general)
Obiectul contractului nu cuprinde si furnizarea de dotari (cap. 4.5 Dotari din bugetul indicativ al proiectului), acestea necontribuind la realizarea si mentinerea, pe intreaga durata de existenta a constructiilor, a cerintelor fundamentale aplicabile, in conformitate cu prevederile Legii nr. 10/1995, republicata).
Valoarea estimată a contractului ce urmează a fi atribuit nu cuprinde suma aferentă cheltuielilor diverse şi neprevăzute precizată în bugetul proiectului (devizul general), acestea putând fi accesate, după caz, în funcţie de necesităţi, prin modificarea contractului în condiţiile prevăzute la art. 221 alin (1) litera f) din Legea nr.98/2016 privind achiziţiile publice.
NOTA :
Potrivit prevederilor art. 160 din Legea nr. 98/2016, modificata si completata prin OUG nr. 107/2017, autoritatea contractanta stabileste 1 termen - limita in care va asigura raspunsul clar si complet la solicitarile de clarificare/informatii suplimentare ale ofertantilor astfel:
- In cazul in care solicitarea de clarificare/informatii suplimentare este incarcata în SEAP în cadrul termenului-limita de 14 zile înainte de data limita pentru depunerea ofertelor conform Sectiunii I.1) din Fisa de date, autoritatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificari înainte de data limita de depunere a ofertelor cu 6 zile.