Obiectul contractului:
Proiectare si executie lucrari pentru obiectivul de investitii: "Construire Centru Cultural-proiect tip-varianta V1”, sat Rusca, comuna Teregova, Judetul Caras Severin.
Valoarea estimata a contractului este de 5.290.117,00 lei, fara TVA, compusa din:
- Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica = 158.500,00 lei
- Cheltuieli pentru investitia de baza = 5.064.175,00 lei
- Organizare de san...
Obiectul contractului:
Proiectare si executie lucrari pentru obiectivul de investitii: "Construire Centru Cultural-proiect tip-varianta V1”, sat Rusca, comuna Teregova, Judetul Caras Severin.
Valoarea estimata a contractului este de 5.290.117,00 lei, fara TVA, compusa din:
- Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica = 158.500,00 lei
- Cheltuieli pentru investitia de baza = 5.064.175,00 lei
- Organizare de santier = 67.442,00 lei;
Valorile de mai sus sunt in conformitate cu Devizul general intocmit de proiectant ?i aprobat prin Ordinul MDRAPFE nr. 6614 din 31.10.2017, privind completarea si inlocuirea Anexei la Ordinul ministrului dezvoltarii regionale si administratiei publice nr. 623/2015 pentru aprobarea listei obiectivelor de investitii care se realizeaza pe baza proiectului tip "Centru cultural - proiect tip” din Subprogramul "Asezaminte culturale” din cadrul Programului national de constructii de interes public sau social si prin Ordinul MDRAP nr. 924 din 12.05.2015 au fost aprobati indicatorii tehnico economici.
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 16 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, Autoritatea Contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/ informatiilor suplimentare cu 10 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.