Proiectare si Executie lucrari pentru obiectivul de investitii: “Lucrari de stabilizare versant si consolidare drum satesc- str.Racoresti, de la km 0+650 pana la km 0+900, sat Ceparii Ungureni, comuna Cepari, judetul Arges"
Valoarea estimata este de 2.009.801,53 lei, fara TVA si se compune din:
Capitolul 3 – cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica(documentatii pentru obtinere avize/acorduri, verificari proiect c...
Proiectare si Executie lucrari pentru obiectivul de investitii: “Lucrari de stabilizare versant si consolidare drum satesc- str.Racoresti, de la km 0+650 pana la km 0+900, sat Ceparii Ungureni, comuna Cepari, judetul Arges"
Valoarea estimata este de 2.009.801,53 lei, fara TVA si se compune din:
Capitolul 3 – cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica(documentatii pentru obtinere avize/acorduri, verificari proiect conf Legii 10/1995, D.T.A.C., D.E., D.T.O.E, asigurarea de raspundere profesionala a proiectantului, asistenta tehnica pe perioada de executie a lucrarilor, intocmire raport la terminarea executiei, cartea tehnica, programul de urmarire a comportarii lucrarii in timp si proiect “as-built" si altele conform prevederilor caietului de sarcini): 74.035,79 lei;
Capitolul 4 - cheltuieli pentru investitia de baza – 1.907.158,37 lei;
- subcap.4.1. Constructii si insatalatii -1.907.158,37 lei
Capitolul 5 - Alte cheltuieli – 28.607,37 lei;
-subcapitolul 5.1. - orgnizare de santier – 28.607,37 lei;
-subcapitolul 5.1.1. - Lucrari de constructii 19.071,58 lei;
-subcapitolul 5.1.2. - Cheltuieli conexe organizarii de santier – 9.535,79 lei.
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 12 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare, este in a 6 a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.