Proiectare si executie lucrari pentru obiectivul de investitii:"Construire si dotare sediu administrativ -primarie, comuna Talpa, judetul Teleorman", str.22 decembrie 1989, nr.1, sat Talpa-Ograzile.
Valoarea estimată este de 4.354.553,56 lei, fara TVA, respectiv:
- Cap. 3 – Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica(studii pe teren, DTAC, documentatie pentru organizare de santier, PT+DE, carte tehnica, avize, acor...
Proiectare si executie lucrari pentru obiectivul de investitii:"Construire si dotare sediu administrativ -primarie, comuna Talpa, judetul Teleorman", str.22 decembrie 1989, nr.1, sat Talpa-Ograzile.
Valoarea estimată este de 4.354.553,56 lei, fara TVA, respectiv:
- Cap. 3 – Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica(studii pe teren, DTAC, documentatie pentru organizare de santier, PT+DE, carte tehnica, avize, acorduri, verificare proiect, asitenta tehnica a proiectantului): 130.014,01 lei, fara TVA;
- Cap. 4 - Cheltuieli pentru investitia de baza: 4.169.703,59 lei, fara TVA;
o Subcapitolul 4.1 Constructii si instalatii: 3.634.284,54 lei, fara TVA;
o Subcapitolul 4.2 Montaj utilaj tehnologic: 21.446,05 lei, fara TVA;
o Subcapitolul 4.3 Utilaje, echipamente tehnologice si functionale cu montaj: 198.617,00 lei, fara TVA;
o Subcapitolul 4.5 Dotari: 315.356,00 lei, fara TVA;
- Cap. 5 - Alte cheltuieli: 54.835,96 lei, fara TVA;
o Subcapitolul 5.1 – Organizare şantier: 54.835,96 lei fara TVA;
5.1.1 Organizare de santier: 54.835,96 lei, fara TVA.
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 12 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare, este in a 6 a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.