Proiectare si executie lucrari pentru obiectivul de investitie “Infiintare retea de canalizare in comuna Daneti, judetul Dolj".
Componentele lucrării sunt următoarele:
o servicii de proiectare pentru obiectivul de investitie “Infiintare retea de canalizare in comuna Daneti, judetul Dolj";
o executie lucrari pentru obiectivul de investitie “Infiintare retea de canalizare in comuna Daneti, judetul Dolj".
Informatii referito...
Proiectare si executie lucrari pentru obiectivul de investitie “Infiintare retea de canalizare in comuna Daneti, judetul Dolj".
Componentele lucrării sunt următoarele:
o servicii de proiectare pentru obiectivul de investitie “Infiintare retea de canalizare in comuna Daneti, judetul Dolj";
o executie lucrari pentru obiectivul de investitie “Infiintare retea de canalizare in comuna Daneti, judetul Dolj".
Informatii referitoare la termenul limita in care autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire: cu 10 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor ce se va mentiona in anuntul de participare asociat.
Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor: 17 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
ATENTIE: Procedura de atribuire a contractului de achiziţie publică este iniţiată sub incidenţa prezentei clauze suspensive, în sensul că încheierea contractului de achiziţie publică este condiţionată de alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie, semnarea contractului făcându-se cu respectarea dispoziţiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidenţa legislaţiei privind finanţele publice. Având în vedere dispoziţiile Legii nr. 98/2016 privind achiziţiile publice şi H.G. nr. 395/2016, cu modificările şi completările ulterioare, Autoritatea Contractantă precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câştigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziţiei vor fi asigurate prin alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie. În cazul în care, indiferent de motive, creditele bugetare nu vor fi alocate, Autoritatea Contractantă, după primirea notificării cu privire la neacordarea finanţării, îşi rezervă dreptul de a anula procedura de atribuire, în condiţiile în care nu există o altă sursă de finanţare, în conformitate cu prevederile art. 212 alin (1) lit. c) teza 2 din Legea 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziţie publică. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri înţeleg că Autoritatea Contractantă nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia şi indiferent dacă Autoritatea Contractantă a fost notificată asupra existenţei unui asemenea prejudiciu. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condiţiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-şi întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situaţia descrisă.