Creşa este o clădire specială, în regim Demisol+Parter+Etaj, cu o capacitate de minim 64 de locuri, care va cuprinde dotările necesare pentru 5 grupe de copii, cu vârsta cuprinsă între 3 luni şi 3 ani, repartizate astfel:
2 de grupă mare (o grupă fiind constituită din 15 copii)
2 de grupă mijlocie (o grupă fiind constituită din 12 copii)
1 de grupa mică (o grupă fiind constituită din 10 copii).
Parterul va fi astfel concepu...
Creşa este o clădire specială, în regim Demisol+Parter+Etaj, cu o capacitate de minim 64 de locuri, care va cuprinde dotările necesare pentru 5 grupe de copii, cu vârsta cuprinsă între 3 luni şi 3 ani, repartizate astfel:
2 de grupă mare (o grupă fiind constituită din 15 copii)
2 de grupă mijlocie (o grupă fiind constituită din 12 copii)
1 de grupa mică (o grupă fiind constituită din 10 copii).
Parterul va fi astfel conceput încât să acopere toate cerinţele de proiectare conform Normativului privind proiectarea de creşe şi creşe speciale pe baza cerinţelor de performanţă, indicativ NP02297, Normativului de siguranţă la foc a construcţiilor, indicativ P 118-99, aprobat prin Ordinul nr.27/N/07.04.1999 şi Ordinului nr.1955/1995 pentru aprobarea Normelor de igienă privind unităţile pentru ocrotirea, educarea şi instruirea copiilor şi tinerilor.
Valoarea estimata a fost stabilita in Studiul de Fezabilitate-Deviz General-privind cheltuielile necesare realizarii investitiei si este defalcata astfel:
Cap.1- Cheltuieli pentru obtinerea si amenajarea terenului- 388.577,45 lei fara TVA
Cap.2- Cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor necesare obiectivului de investitii-100.000 lei fara TVA
Cap.3- Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica- 189.774 lei fara TVA
Cap.4- Cheltuieli pentru investitia de baza- 7.346.864,44 lei fara TVA
Cap.5- Alte cheltuieli- 125.757,78 lei fara TVA
Cap.6- Cheltuieli pentru probe tehnologice si teste- 5.000 lei fara TVA
Valoarea estimata a contractului ce urmeaza a fi atribuit nu cuprinde suma aferenta cheltuielilor diverse si neprevazute precizata in bugetul proiectului( Deviz General), aceasta putand fi accesata, dupa caz, in functie de necesitati si in conditiile prevazute de lege, prin modificarea contractului in conditiile prevazute la art.221 din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice.
Modificarea contractului de achizitie publica in cursul perioadei sale de valabilitate , se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. 1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice Operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 10 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare sau informatiilor suplimentare cu 6 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.