Creşa este o clădire specială, în regim Demisol+Parter+Etaj, cu o capacitate de minim 64 de locuri, care va cuprinde dotările necesare pentru 5 grupe de copii cu vârsta cuprinsă între 3 luni şi 3 ani, repartizate astfel:2 de grupă mare (o grupă fiind constituită din 15 copii)2 de grupă mijlocie (o grupă fiind constituită din 12 copii)1 de grupă mică (o grupă fiind constituită din 10 copii). Parterul va fi astfel con...
Creşa este o clădire specială, în regim Demisol+Parter+Etaj, cu o capacitate de minim 64 de locuri, care va cuprinde dotările necesare pentru 5 grupe de copii cu vârsta cuprinsă între 3 luni şi 3 ani, repartizate astfel:2 de grupă mare (o grupă fiind constituită din 15 copii)2 de grupă mijlocie (o grupă fiind constituită din 12 copii)1 de grupă mică (o grupă fiind constituită din 10 copii). Parterul va fi astfel conceput încât să acopere toate cerinţele de proiectare conform Normativului privind proiectarea de creşe şi creşe speciale pe baza cerinţelor de performanţă, indicativ NP02297, Normativului de siguranţă la foc a construcţiilor, indicativ P 118-99, aprobat prin Ordinul nr.27/N/07.04.1999 şi Ordinului nr.1955/1995 pentru aprobarea Normelor de igienă privind unităţile pentru ocrotirea, educarea şi instruirea copiilor şi tinerilor. Valoarea estimata a fost stabilita in Studiul de Fezabilitate-Deviz General-privind cheltuielile necesare realizarii investitiei si este de 8.155.973,67 RON fara TVA si este defalcata astfel:Cap.1- Cheltuieli pentru obtinerea si amenajarea terenului- 388.577,45 lei fara TVACap.2- Cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor necesare obiectivului de investitii-100.000 lei fara TVACap.3- Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica- 189.774 lei fara TVACap.4- Cheltuieli pentru investitia de baza- 7.346.864,44 lei fara TVACap.5- Alte cheltuieli- 125.757,78 lei fara TVACap.6- Cheltuieli pentru probe tehnologice si teste- 5.000 lei fara TVAOfertantul va întocmi următoarele documentaţii: a). întocmirea documentaţiilor tehnice pentru obţinerea avizelor şi/sau acordurilor solicitate prin certificatul de urbanism b). întocmirea documentaţiei tehnice pentru obţinerea autorizaţiei de construire (DTAC)c). întocmirea proiectului tehnic, caiet de sarcini, detalii de execuţie lucrări şi (DTOE)d). întocmirea documentaţiei necesare obţinerii avizului/acordului/autorizaţiei pentru prevenirea şi stingerea incendiilor (ISU)e). verificarea documentaţiilor de către verificatori autorizaţi f). asistenţă tehnică din partea proiectantului pe parcursul desfăşurării lucrărilor şi la recepţiile de lucrărig). certificarea performanţei energetice şi auditul energetic al clădirii. Elaborarea proiectului şi a documentaţiei tehnice se va face având în vedere conţinutul cadru stabilit prin H.G. nr.907/29.11.2016 privind etapele de elaborare şi conţinutul-cadru al documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice şi prevederile Legii nr.50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcţii, cu modificările şi completările ulterioare. Execuţia lucrărilor se va face în conformitate cu prevederile din proiectul tehnic însuşit de Autoritatea contractantă. Volumele de lucrări nu vor depăşi volumele prevăzute în ofertă, cu condiţia încadrării în valoarea ofertată.