Valoarea estimata a contractelor este de 1.554.381,00 lei, fara TVA, rezultata din insumarea valorilor estimate ale celor 2 loturi (detaliate in anexa B), din care diverse si neprevazute 69.866,00 lei.
1.Valoarea estimata a Lotului 1 – Refacere podet afectat de inundatiile de pe raza comunei Sasca Montana, judetul Caras Severin - este de 87.395 lei fara TVA, compusa din:
- cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica...
Valoarea estimata a contractelor este de 1.554.381,00 lei, fara TVA, rezultata din insumarea valorilor estimate ale celor 2 loturi (detaliate in anexa B), din care diverse si neprevazute 69.866,00 lei.
1.Valoarea estimata a Lotului 1 – Refacere podet afectat de inundatiile de pe raza comunei Sasca Montana, judetul Caras Severin - este de 87.395 lei fara TVA, compusa din:
- cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica (studii de teren, DTAC, documentatie pentru organizare de santier, PT+DE, carte tehnica, verificare proiect, asistenta tehnica a proiectantului, asigurarea de raspundere profesionala) = 2.920 lei
- cheltuieli pentru investitia de baza = 77.540 lei
- organizare de santier = 1.939 lei
- cheltuieli diverse si neprevazute (6,21 % conform HG 28/2008) = 4.996 lei
2.Valoarea estimata a Lotului 2 – Lucrari de aducere la starea tehnica initiala a drumurilor de pe teritoriul UAT Carbunari, pe sectoarele care au fost afectate de fenomenele meteorologice din data de 31.07.2014 si perioada 15-16.09.2014: strazi comunale in localitatile Carbunari si Stinapari, judetul Caras Severin - este de 1.466.986 lei fara TVA, compusa din:
- cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica (studii de teren, DTAC, documentatie pentru organizare de santier, PT+DE, carte tehnica, avize acorduri, verificare proiect, asistenta tehnica a proiectantului, asigurarea de raspundere profesionala) = 39.275 lei
- cheltuieli pentru investitia de baza = 1.346.841 lei
- organizare de santier = 16.000 lei
- cheltuieli diverse si neprevazute (4,68 % conform HG 28/2008) = 64.870 lei
Valoarea aferenta cheltuielilor pentru diverse si neprevazute, va acoperi dupa caz, cheltuieli cu lucrari care pot fi incidente pe parcursul derularii contractului în conformitate cu prevederile HG 28/2008, Anexa nr. 4, pct. 5.3 litera d – cheltuieli rezultate în urma modificarilor de solutii tehnice, cheltuieli suplimentare de lucrari, utilaje sau dotari ce se impun pe parcursul derularii investitiei, precum si cheltuielile de conservare pe parcursul întreruperii executiei din cauze independente de autoritatea contractanta.
Valorile de mai sus sunt in conformitate cu Devizele generale ale proiectantilor aprobate prin Ordinele MDRAP nr. 2083/23.12.2015 si 1160/25.11.2015 privind aprobarea indicatorilor tehnico – economici ai obiectivelor de investitii din cadrul „Programul national de constructii de interes public sau social” Subprogramul ”Lucrari in prima urgenta”.