A. Serviciile ce fac obiectul contractului vizat sunt:
Elaborarea DTAC
Documentatii tehnice pentru avize/acorduri/autorizatii
Elaborarea proiectului tehnic (PTh);
Elaborarea proiectului de organizare a executiei (P.O.E.)
Elaborarea detaliilor de executie (DDE);
Verificarea tehnica a proiectarii;
Asistenta tehnica din partea proiectantului pe durata executiei lucrarilor
Serviciile de mai sus vor fi in concordanta cu Hot...
A. Serviciile ce fac obiectul contractului vizat sunt:
Elaborarea DTAC
Documentatii tehnice pentru avize/acorduri/autorizatii
Elaborarea proiectului tehnic (PTh);
Elaborarea proiectului de organizare a executiei (P.O.E.)
Elaborarea detaliilor de executie (DDE);
Verificarea tehnica a proiectarii;
Asistenta tehnica din partea proiectantului pe durata executiei lucrarilor
Serviciile de mai sus vor fi in concordanta cu Hotararea de Guvern nr. 907/2016 privind etapele de elaborare si continutul cadru al documentatiilor tehnico - economice aferente obiectivelor/proiectelor de investitii finantate din fonduri publice cu modificarile si completarile ulterioare.
B. Lucrarile de executie ce fac obiectul contractului:
Lucrari de modernizare a strazilor cu lungimea totală L=5,074 km, după cum urmează:
Localitatea Brusturi
1 Strada Verde Lintravilan = 938,00 ml
Lextravilan = 62,00 ml
2 Strada Codrului L = 1.000,00 ml
3 Strada Poienii L = 600,00 ml
4 Strada Salcâmilor L = 400,00 ml
Localitatea Poiana
5 Strada Speranţei L = 600,00 ml
Localitatea Târzia
6 Strada Cornileşti L = 974,00 ml
Localitatea Groşi
7 Strada Principală L = 500,00 ml
CLAUZA SUSPENSIVA conform adresei nr 22718 din 22.05.2021 emisa de Compania Nationala de Investitii: Procedura de atribuire a contractului de achiziţie publică este iniţiată sub incidenţa prezentei clauze suspensive, în sensul că încheierea contractului de achiziţie publică este condiţionată de alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie, semnarea contractului făcându-se cu respectarea dispoziţiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidenţa legislaţiei privind finanţele publice.
Având în vedere dispoziţiile Legii 98/2016 privind achiziţiile publice şi H.G. nr. 395/2016, cu modificările şi completările ulterioare, Autoritatea Contractantă precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câştigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziţiei vor fi asigurate prin alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie. In cazul în care, indiferent de motive, creditele bugetare nu vor fi alocate, Autoritatea Contractantă, după primirea notificării cu privire la neacordarea finanţării, îşi rezervă dreptul de a anula procedura de atribuire, în condiţiile în care nu există o altă sursă de finanţare, în conformitate cu prevederile art. 212 alin (1) lit. c) teza 2 din Legea 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziţie publică. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri au înţeles că Autoritatea Contractantă nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia şi indiferent dacă Autoritatea Contractantă a fost notificată asupra existenţei unui asemenea prejudiciu. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condiţiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-şi întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le- ar putea suferi în situaţia descrisă. Clauza suspensiva se aplica pe o perioada de maxim 24 de luni.
Potentialii ofertanti pot transmite solicitari de clarificari pana cel tarziu cu 11 zile iniantea termenului limita de depunere a ofertelor.
A.C. va raspunde consolidat la clarificarile primite cel tarziu pana in a 6 zi inaintea termenului limita de depunere a ofertelor.