Proiectare si Executie lucrari necesare realizarii obiectivul: „MODERNIZARE DRUMURI COMUNALE IN COMUNA METES – ETAPA 1, «Proiect tehnic, Detalii de executie, Caiete de sarcini pe specialitati, Liste de cantitati de lucrari elaborate pe baza articolelor de deviz din normativele tehnice, estimare de pret la nivel de proiect tehnic,
Documentatie pentru obtinere avize si acorduri mentionate prin certificatul de urbanism si au...
Proiectare si Executie lucrari necesare realizarii obiectivul: „MODERNIZARE DRUMURI COMUNALE IN COMUNA METES – ETAPA 1, «Proiect tehnic, Detalii de executie, Caiete de sarcini pe specialitati, Liste de cantitati de lucrari elaborate pe baza articolelor de deviz din normativele tehnice, estimare de pret la nivel de proiect tehnic,
Documentatie pentru obtinere avize si acorduri mentionate prin certificatul de urbanism si autorizatia de construire.
Documentatie tehnica pentru obtinerea autorizatie de construire (D.T.A.C.).
Documentatie tehnica pentru organizarea executiei lucrarilor (D.T.O.E.)
Documente necesare pentru eliberarea autorizatiei de construire conf. prevederilor legale (Ordinul nr. 119/2009), în timpul perioadei de licitatie - asigurarea asistentei autoritatii contractante si Asigurarea asistentei tehnice pe perioada de executie pentru obiectivul “MODERNIZARE DRUMURI COMUNALE IN COMUNA METES- ETAPA I" - Realizarea lucrarilor prevazute în proiectul tehnic elaborat in prealabil".
Valoarea totala estimata pentru achizitia de servicii de proiectare si executie de lucrari este de: 977.538,98 lei fara TVA, defalcata pe capitol bugetare astfel: Servicii de proiectare: 53.216,14 lei fara TVA. Executie lucrari: Cap. 4. Constructii si instalatii: : 913.376,01 lei fara TVA Cap. 5.1. Organizare de santier: 10.946,83 lei fara TVA.
In conformitate cu prevederile art.160 alin.1 din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interest de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 6 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare, este in a 4-a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.