Descrierea lucrarilor este disponibila in sectiunea caietului de sarcini si a documentatiei descriptive din cadrul prezentei documentatii de atribuire.
Obiectul contractului il constituie Proiectare si executie lucrari , inclusiv verificarea tehnica a proiectarii, obtinere avize pentru punerea in functiune a obiectivului, proiect as-build, in vederea realizarii obiectivului “REABILITARE ŞI MODERNIZARE ŞCOALĂ DIN SAT DEUŞU, ...
Descrierea lucrarilor este disponibila in sectiunea caietului de sarcini si a documentatiei descriptive din cadrul prezentei documentatii de atribuire.
Obiectul contractului il constituie Proiectare si executie lucrari , inclusiv verificarea tehnica a proiectarii, obtinere avize pentru punerea in functiune a obiectivului, proiect as-build, in vederea realizarii obiectivului “REABILITARE ŞI MODERNIZARE ŞCOALĂ DIN SAT DEUŞU, COMUNA CHINTENI, JUDEŢUL CLUJ" .
Valoarea estimata a investiei: 1.433.899 lei
cap.2 2.Cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor 26.826 lei
Total capitolul 2: 26.826 lei
cap.3.5.4. 3.5.4. Documentaţiile tehnice necesare în vederea obţinerii avizelor/acordurilor/autorizaţiilor 6.267 lei
cap.3.5.5. 3.5.5. Verificarea tehnică de calitate a proiectului tehnic şi a detaliilor de execuţie 10.027 lei
cap.3.5.6 3.5.6. Proiect tehnic şi detalii de execuţie 75.201 lei
cap.3.8.1 3.8.1. Asistenţă tehnică din partea proiectantului 25.067 lei
Total capitolul 3: 116.562 lei
CAPITOLUL 4 Cheltuieli pentru investitia de baza
4.1. Constructii si instalatii 1.191.280,00 lei
4.3. Utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale care nu necesită montaj şi echipamente de transport care necesită montaj 51.458,00 lei
Total capitolul 4: 1.242.738 lei
CAPITOLUL 5 Alte cheltuieli
5.1. Organizare de santier 35.240,00 lei
5.1.1.Lucrări de construcţii şi instalaţii aferente organizării de şantier 35.240,00 lei
Total capitolul 5: 35.240 lei
6.2.Probe tehnologice si teste 12.533 lei
valoare estimata a contractului nu include diverse si neprevazute.
Perioada de execuţie a contractului este de 24 luni calendaristice, din care prima 2 (luni) luni sunt alocate pentru serviciile de proiectare, iar 22 luni pentru execuţia lucrărilor.
Proiectul la faza PT va fi verificat de catre un verificatori tehnic atestat.
Autoritatea Contractanta va raspunde in mod clar si concret la toate solicitarile de clarificari cf.obligatiei prev.la art.160 alin.(2) din Legea 98/2016, astfel cum a fost acesta modificat prin OUG 107/2017, cu cel putin 6 zile inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor. Termenul pana la care se pot solicita clarificarile este de 12 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.