Achiziţia de proiectare şi execuţie lucrări în cadrul proiectului "Renovare energetică aprofundată a imobilului "Olăneşti", incluzând următoarele:
Elaborarea documentaţiilor necesare pentru obţinerea/ prelungirea avizelor, acordurilor, autorizaţiilor, studiilor solicitate prin certificatul de urbanism emis în vederea obţinerii autorizaţiei de construire şi obţinerea avizelor necesare (inclusiv plata taxelor aferente) pe...
Achiziţia de proiectare şi execuţie lucrări în cadrul proiectului "Renovare energetică aprofundată a imobilului "Olăneşti", incluzând următoarele:
Elaborarea documentaţiilor necesare pentru obţinerea/ prelungirea avizelor, acordurilor, autorizaţiilor, studiilor solicitate prin certificatul de urbanism emis în vederea obţinerii autorizaţiei de construire şi obţinerea avizelor necesare (inclusiv plata taxelor aferente) pentru derularea investiţiei la faza P.T.E / P.Th, după caz, susţinerea documentaţiilor la comisiile avizatoare.
Elaborarea proiectului pentru autorizarea executării lucrărilor de construire (P.A.C./D.T.A.C) şi proiectului de organizare a execuţiei lucrărilor (P.O.E / D.T.O.E).
Elaborarea proiectului tehnic de execuţie (P.T.E / P.Th), detaliilor de execuţie(D.E.), altor documentaţii pe care ofertantul le consideră necesare finalizării şi funcţionării obiectivului de investiţii
Avizarea documentaţiei tehnice şi obţinerea autorizaţiei de construire
Livrare panou temporar de informare, etichetare şi placă permanentă de informare
Execuţie lucrări
Valoarea totală estimată20.709.096,07 lei fără TVA defalcată după cum urmează:
- Amenajarea terenului – 1.410.000,00 fără TVA;
- Cheltuieli pentru asigurarea utilităţilor necesare obiectivului – 845.000,00 lei fără TVA;
- Proiectare – 1.951.000,00 lei fără TVA;
- Asistenţă tehnică din partea proiectantului – 133.000,00 lei fără TVA;
- Cheltuieli pentru investiţia de bază – 15.819.096,07 lei fără TVA;
- Organizare de şantier – 466.000,00 lei fără TVA;
- Cheltuieli pentru informare şi publicitate – 10.000,00 lei fără TVA;
- Cheltuieli pentru probe tehnologice, teste şi predare la beneficiar – 75.000,00 lei fără TVA
Defalcarea sumei totale are rol informativ şi nu reprezintă o prevedere care să limiteze valoarea elementelor propunerii financiare prin invocarea limitării liniilor bugetare alocate proiectului.
În valoarea estimată nu au fost inclusă suma aferentă cheltuielilor diverse şi neprevăzute.
Număr zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor:
În conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea nr. 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, Autoritatea Contractantă stabileşte termenul limită în care operatorii economici pot adresa solicitări de clarificare, respectiv în care aceasta va răspunde tuturor solicitărilor de clarificare/ informaţiilor suplimentare, după cum urmează:
1. Termenul până la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informaţii suplimentare în legatură cu documentaţia de atribuire este de 12 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor.
2. Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificări în a 7 a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor.
Termenul de răspuns la clarificări a fost stabilit astfel încât operatorii economici să aibă o perioadă adecvată pentru analizarea documentaţiei de atribuire şi, ulterior, pentru elaborarea ofertelor prin prisma răspunsurilor oferite de Autoritatea Contractantă.
Solicitările de clarificări vor fi transmise în format editabil, în SEAP, semnate cu semnătură electronică extinsă.