Comuna Cupseni propune reabilitarea in vederea eficientizarii consumului de energie a Cabinetului medical, dupa cum urmeaza:
Subzidirea si/sau camasuirea fundatiilor existente, refacerea planseului peste parter, a sarpantei si a invelitorii conform proiect, realizarea unei centuri din beton armat pe toti peretii pentru ancorarea planseului, izolarea termica a cladirii, inlocuirea tamplariei, realizarea unui sistem de incal...
Comuna Cupseni propune reabilitarea in vederea eficientizarii consumului de energie a Cabinetului medical, dupa cum urmeaza:
Subzidirea si/sau camasuirea fundatiilor existente, refacerea planseului peste parter, a sarpantei si a invelitorii conform proiect, realizarea unei centuri din beton armat pe toti peretii pentru ancorarea planseului, izolarea termica a cladirii, inlocuirea tamplariei, realizarea unui sistem de incalzire cu radiatoare si a unui sistem de preparare a apei calde menajere cu panouri solare, realizarea unei centrale termice cu functionare pe combustibil solid, refacerea instalatiei de alimentare cu energie electrica, racordarea cladirii la retelele de alimentare cu apa si canalizare menajera ale localitatii.
Valoarea totala estimata a contractului conform Anexei III – Bugetul indicativ la contractul de finantare – 302.182,92 lei fara TVA, din care:
- Proiectare: 31.132,76 lei fara TVA
Documentatii suport si cheltuieli pentru obtinerea de avize, acorduri si autorizatii: 2.003,16 lei
Proiect tehnic si detalii de executie: 27.513,10 lei
Asistenta tehnica din partea proiectantului: 1.616,50 lei
- Executie: 271.050,16 fara TVA, din care:
Constructii si instalatii: 256.161,60 lei
Montaj utilaje, echipamente tehnologice si functionale: 1.206,55 lei
Utilaje, echipamente tehnologice si functionale care necesita montaj: 12.680,43 lei
Lucrari de constructii si instalatii aferente organizarii de santier: 1.001,58 lei
Conform art. 160 alin. (2) din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice (asa cum a fost modificata prin Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 107/2017), coroborat cu prevederile art. 24 alin. (3) si art. 55 alin. (1) din Hotararea Guvernului nr. 395/2016, autoritatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificate (daca acestea au fost primite in termen), cu 4 zile inainte de data stabilita pentru depunerea ofertelor.
Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 10 zile