Comuna Budesti propune modernizarea Gradinitei din comuna Budesti, dupa cum urmeaza:
Consolidare structura de rezistenta, supraetajare, recompartimentare interioara, zugraveli si vopsitorii, amenajare centrala termica si grupuri sanitare, inlocuire tamplarie, geamuri si pardoseli, schimbare invelitoare, izolare termica a cladirii, inlocuire instalatii interioare (electrice, termice si sanitare), montare instalatie de detect...
Comuna Budesti propune modernizarea Gradinitei din comuna Budesti, dupa cum urmeaza:
Consolidare structura de rezistenta, supraetajare, recompartimentare interioara, zugraveli si vopsitorii, amenajare centrala termica si grupuri sanitare, inlocuire tamplarie, geamuri si pardoseli, schimbare invelitoare, izolare termica a cladirii, inlocuire instalatii interioare (electrice, termice si sanitare), montare instalatie de detectie si semnalizare incendiu, amenajare trotuar de protectie, construire scara exterioara de evacuare in caz de incendiu, amenajare locuri de joaca pentru copii, amenajare imprejmuire, asigurarea utilitatilor de la retelele stradale.
Valoarea totala estimata a contractului conform Anexei III – Bugetul indicativ la contractul de finantare – 813.341,49 lei fara TVA, din care:
- Proiectare: 34.938,75 lei fara TVA
Documentatii tehnice necesare pentru obtinerea avizelor/acordurilor/autorizatiilor: 2.329,25 lei
Proiect tehnic si detalii de executie: 27.951,00 lei
Asistenta tehnica din partea proiectantului: 4.658,50 lei
- Executie: 778.402,74 lei fara TVA, din care:
Amenajarea terenului: 4.658,50 lei
Amenajari pentru protectia mediului si aducerea la starea initiala: 4.658,50 lei
Cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor necesare obiectivului de investitii: 25.621,75 lei
Constructii si instalatii: 686.630,29 lei
Montaj utilaje, echipamente tehnologice si functionale: 5.590,20 lei
Utilaje, echipamente tehnologice si functionale care necesita montaj: 38.199,70 lei
Lucrari de constructii si instalatii aferente organizarii de santier: 13.043,80 lei
Conform art. 160 alin. (2) din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice (asa cum a fost modificata prin Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 107/2017), coroborat cu prevederile art. 24 alin. (3) si art. 55 alin. (1) din Hotararea Guvernului nr. 395/2016, autoritatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificate (daca acestea au fost primite in termen), cu 4 zile inainte de data stabilita pentru depunerea ofertelor.
Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 10 zile