Obiectul contractului il constituie Proiectare si executie lucrari de „Reabilitare Strada Macilor si Daciei in Comuna Topraisar, Judetul Constanta” - Cod CPV: 45233120-6, 71200000-0, 71322000-1, 71300000 -1, 71356200-0, 71621000-7, in conformitate cu cerintele din Caietul de sarcini si documentatia tehnica atasata.
Valoarea estimata a achizitiei este de 1.300.391,88 lei fara T.V.A astfel:
• Documentatii-suport si cheltui...
Obiectul contractului il constituie Proiectare si executie lucrari de „Reabilitare Strada Macilor si Daciei in Comuna Topraisar, Judetul Constanta” - Cod CPV: 45233120-6, 71200000-0, 71322000-1, 71300000 -1, 71356200-0, 71621000-7, in conformitate cu cerintele din Caietul de sarcini si documentatia tehnica atasata.
Valoarea estimata a achizitiei este de 1.300.391,88 lei fara T.V.A astfel:
• Documentatii-suport si cheltuieli pentru obtinerea de avize, acorduri si autorizatii: 1.000 lei, fara T.V.A.
• Proiect tehnic si detalii de executie: 20.000 lei, fara T.V.A.
• Asistenta tehnica din partea proiectantului: 3.000 lei, fara T.V.A.
TOTAL PROIECTARE: 24.000 de lei, fara T.V.A.
• Constructii si instalatii: 1.262.504,35 lei, fara T.V.A.;
• Organizare de santier: 13.887,53 lei, fara T.V.A.
TOTAL EXECUTIE: 1.276.391,88 lei, fara T.V.A.
Termen limita de raspuns la solicitarile de clarificari/informatii suplimentare: 10 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Termenul de realizare a contractului este:
- maxim 1 luna de la semnarea contractului pentru elaborarea şi predarea documentaţiilor tehnice, inclusiv verificarea tehnica a proiectului.
- maxim 7 luni de la emiterea ordinului de incepere a lucrarilor, pentru executia lucrarii
- Asistenta tehnica proiectant: pana la finalizarea lucrarilor
Nu se acorda avans, ofertantul va sustine financiar lucrarea pana la prima situatie de plata.
Plata serviciilor de elaborare a documentatiei pentru obtinerea avizelor si a proiectului tehnic se va face in termen de 30 de zile de la semnarea de catre achizitor a procesului verbal de predare primire a documentatiei.
Plata serviciilor de asistenta tehnica din partea proiectantului se va face in 2 transe astfel:
- prima transa, reprezentand 50% din valoarea serviciilor de asistenta tehnica, se va plati in functie de situatiile de plata acceptate de beneficiar si prevederile bugetare, in maximum 12 luni de la emiterea ordinului de incepere a lucrarilor;
- a doua transa, reprezentand diferenta de 50% din valoarea valoarea serviciilor de asistenta tehnica, se va plati in functie de prevederile bugetare, in urmatoarele 12 luni, respectiv in maximum 24 de luni de la emiterea ordinului de incepere a lucrarilor.
Plata lucrarilor se va efectua in maximum 2 ani, in doua transe, astfel:
- prima transa, reprezentand 50% din valoarea lucrarilor, se va plati in functie de situatiile de plata acceptate de beneficiar si prevederile bugetare, in maximum 12 luni de la emiterea ordinului de incepere a lucrarilor;
- a doua transa, reprezentand diferenta de 50% din valoarea lucrarilor, se va plati in functie de prevederile bugetare, in urmatoarele 12 luni, respectiv in maximum 24 de luni de la emiterea ordinului de incepere a lucrarilor.
In cazul in care prevederile bugetare permit, plata se poate face si integral, in termen de 60 de zile de la receptia la terminarea lucrarilor.