Contractul presupune prestarea serviciilor de proiectare si executarea lucrarilor de executie retea de canalizare menajera pe strazile Dobrila Eugen, Molidului si Fagetului din cartierul Burdujeni Sat, conform cu cerintele din Studiul de fezabilitate, astfel:
1. - prestarea serviciilor de proiectare pentru obiectivul de investiţii "Retea canalizare menajera pe strazile Dobrila Eugen, Molidului si Fagetului din cartierul Bu...
Contractul presupune prestarea serviciilor de proiectare si executarea lucrarilor de executie retea de canalizare menajera pe strazile Dobrila Eugen, Molidului si Fagetului din cartierul Burdujeni Sat, conform cu cerintele din Studiul de fezabilitate, astfel:
1. - prestarea serviciilor de proiectare pentru obiectivul de investiţii "Retea canalizare menajera pe strazile Dobrila Eugen, Molidului si Fagetului din cartierul Burdujeni Sat", în următoarele faze: a) elaborarea proiectului pentru autorizarea executării lucrărilor (PAC) şi a proiectului tehnic de execuţie (PTE). Proiectul tehnic (PAC + PTE, inclusiv DDE) – piesele scrise şi desenate – se elaborează în condiţiile legii, respectiv HG nr. 907/2016, privind etapele de elaborare şi conţinutul-cadru al documentaţiilor tehnico economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiţii din fonduri publice. La realizarea documentaţiilor tehnico-economice se vor avea în vedere standardele şi normativele aflate în vigoare la data prestării serviciilor;
b) elaborarea documentaţiilor tehnice necesare în vederea obţinerii avizelor / acordurilor / autorizaţiilor;
c) verificarea tehnică de calitate a proiectului tehnic;
d) asistenţă tehnică din partea proiectantului pe toată durata de implementare a proiectului;
2. - execuţia lucrărilor la obiectivul de investiţii "Retea canalizare menajera pe strazile Dobrila Eugen, Molidului si Fagetului din cartierul Burdujeni Sat".
La preţul contractului se pot adăuga cheltuielile diverse şi neprevăzute doar dacă este cazul.
Cheltuielile diverse şi neprevăzute reprezintă cheltuieli incluse în structura devizului general al obiectivului de investiţii, potrivit prevederilor HG nr. 907/2016, iar utilizarea sumelor aferente acestora se realizează în funcţie de necesităţi, prin încheierea unui act adiţional la contractul iniţial. În acest context, actul adiţional va reprezenta expresia aplicării mecanice a clauzelor contractuale sau a unei modificări nesubstanţiale în conformitate cu dispoziţiile art. 221 din Legea nr. 98/2016.
Solicitarile de clarificari sau informaţiile suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire, se vor adresa în mod exclusiv în SEAP la Sectiunea "Solicitare de clarificari / intrebari / comunicari" din cadrul procedurii de atribuire derulate prin mijloace electronice, in termen de maxim 8 zile de la data-limită stabilită pentru depunerea ofertelor, iar raspunsurile la acestea vor fi publicate în SEAP la Sectiunea " Solicitare de clarificari / intrebari / comunicari" si la Sectiunea "Lista clarificari, notificari si decizii" din cadrul anuntului/invitatiei de participare, in termen de maxim 6 zile de la data-limită stabilită pentru depunerea ofertelor, conform ar. 161, alin. 2 din Legea nr. 98 / 2016, cu modificarile si completarile ulterioare.