Contractul ce urmeaza a fi atribuit prin prezenta procedura de atribuire presupune prestarea serviciilor de proiectare si asistennta tehnica din partea proiectantului precum si executia lucrarilor pentru realizarea obiectivului de investitii "Amplasare sistem de iluminat din drumul local nr. 6 şi DN 11A, km 65+290 dreapta, drumul local nr. 1 Plopu şi DN 11A km 72+ 343 dreapta, drumul local nr. 3 Căbeşti şi DN 11A km 72...
Contractul ce urmeaza a fi atribuit prin prezenta procedura de atribuire presupune prestarea serviciilor de proiectare si asistennta tehnica din partea proiectantului precum si executia lucrarilor pentru realizarea obiectivului de investitii "Amplasare sistem de iluminat din drumul local nr. 6 şi DN 11A, km 65+290 dreapta, drumul local nr. 1 Plopu şi DN 11A km 72+ 343 dreapta, drumul local nr. 3 Căbeşti şi DN 11A km 72+965 dreapta, drumul local nr. 4 Căbeşti şi DN 11A km 73+240 stânga, drumul local nr. 4 Căbeşti şi DN 11A km 75+155 stânga " Lucrări suplimentare de iluminat a intersecţiilor cu drumurile naţionale din cadrul proiectului “ Modernizare drumuri de interes local în comuna Podu Turcului, judeţul Bacău", proiect finanţat prin PNDR 2014-2020 SM 7.2 în baza contractului de finanţare nr. CC0720RN00021510400347/28.09.2016
Valoarea estimata fara TVA = 509.337,60 LEI
Devizul general aferent lucrarii prevede urmatoarele categorii de lucrari:
Cap. 3 Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica: 22.677,00 lei
Subcap. 3.5.6.Proiect tehnic şi detalii de execuţie 20.000,00 lei
Subcap.3.8.1. Asistenţa tehnică din partea proiectantului 2.677,00 lei
Cap. 4 Cheltuieli pentru investiţia de bază: 486.660,60 lei
Subcap. 4.1. Construcţii şi instalaţii: 42.334,20 lei
Subcap. 4.2. Montaj utilaj tehnologic: 74.054,40 lei
Subcap. 4.3. Utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale cu montaj (procurare): 370.272,00 lei
Valoarea estimata a contractului ce urmeaza a fi atribuit nu cuprinde suma aferenta cheltuielilor diverse si neprevazute precizata in devizul general aferent obiectivului de investitii, acestea putand fi accesate, dupa caz, in functie de necesitati, prin modificarea contractului in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice.
Termenul limita in care autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet la toate solicitarile de clarificari: 6 zile inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofer