Contract de execuţie lucrări, avand obiect complex: elaboarea proiectului tehnic, asistenţa tehnică din partea proiectantului si execuţia tuturor lucrărilor identificate în Studiul de Fezabilitate ( SF ) şi anexele aferente şi include:
SERVICII DE PROIECTARE ŞI ASISTENŢĂ TEHNICĂ DIN PARTEA PROIECTANTULUI: elaborarea Proiectului Tehnic conform H.G. nr. 907 din 29 noiembrie 2016 privind etapele de elaborare şi conţinutul-cadr...
Contract de execuţie lucrări, avand obiect complex: elaboarea proiectului tehnic, asistenţa tehnică din partea proiectantului si execuţia tuturor lucrărilor identificate în Studiul de Fezabilitate ( SF ) şi anexele aferente şi include:
SERVICII DE PROIECTARE ŞI ASISTENŢĂ TEHNICĂ DIN PARTEA PROIECTANTULUI: elaborarea Proiectului Tehnic conform H.G. nr. 907 din 29 noiembrie 2016 privind etapele de elaborare şi conţinutul-cadru al documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice, precum şi asistenţă tehnică din partea proiectantului pe perioada execuţiei lucrărilor, în conformitate cu Proiectul Tehnic elaborat şi verificat de către verificatori tehnici atestaţi.
• Elaborare proiect pentru autorizarea executării lucrărilor de construire (P.A.C.) şi documentaţia tehnică pentru autorizarea executării lucrărilor de construire (D.T.A.C.),
• Elaborare proiect de organizarea a execuţiei (P.O.E.),
• Elaborare PT şi Detalii de execuţie,
• Documentaţii necesare obţinerii acordurilor, avizelor şi autorizaţiilor aferente obiectivului de investiţii(proiectantul va revizui/actualiza expertiza tehnică, dacă este cazul),
• Actualizare Proiect tehnic la faza - As Built,
• Asistenţă tehnică pe perioada de execuţie a lucrărilor,
LUCRĂRI DE EXECUŢIE ŞI DOTĂRI:
Clădirea va avea înălţimea parter şi 2 etaje, se va încadra într-un dreptunghi cu dimensiunile 18.50 m x 21.35 m, iar înălţimea maximă la atic va fi de 11.70 m, Faţadele clădirii, Închideri, compartimentări, Tâmplării, Finisaje interioare, Amenajări exterioare, Instl. ectrice, Instalaţii sanitare, Instalaţii termice, Sistematizare verticală. Nivelul de echipare şi lista dotărilor minimale pentru investiţie din punct de vedere arhitectural vor consta în: 2 ascensoare între parter şi etajul 2, a căror uşi vor permite accesul persoanelor cu dizabilităţi locomotorii; scaune pentru sala de spectacole; scaune şi mese pentru birouri; scaune pentru sala de instruire a adulţilor; scaune şi mese pentru biblioteca-mediateca; rafturi pentru spaţiile de depozitare; unitate, monitor şi tastatura pentru fiecare post de lucru; video-proiector pentru toate sălile de activitati, sala de instruire, biblioteca; aparate pt locul de joaca.
Rezerva de implementare face parte din pretul contractului si va fi utilizata numai pentru plata diferenţelor de preţ aferente ajustării preţului contractului.
Procedura de achizitie este initiată sub incidenta clauzei suspensive, în sensul că încheierea contractului este conditionată de alocarea creditelor bugetare cu aceastä destinatie, semnarea contractului fäcându-se cu respectarea dispozitiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidenta legislatiei privind finanţele publice. Având în vedere dispoziţiile Legii 98/2016 privind achizitiile publice si H.G. nr. 395/2016, cu modificärile si completările ulterioare, Autoritatea Contractantă precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câstigător numai în măsura în care fondurile necesare achizitiei vor fi asigurate prin alocarea creditelor bugetare cu această destinatie. In cazul în care, indiferent de motive, creditele bugetare nu vor fl alocate, Autoritatea Contractantă isi rezervă dreptul de a anula procedura de atribuire, în conditiile în care nu există o altă sursă de finantare, în conformitate cu prevederile art. 212 alin (1), lit. c), teza 2 din Legea 98/2016, cu modificările si completările ulterioare, fiind imposibilă încheierea contractului de achizitie publică. Operatorii economici din cadrul procesului de atribuire înţeleg că autoritatea contractantă nu poate fi considerată răspunzătoare pentru un eventual prejudiciu în situaţia anularii procedurii; acceptă utilizarea clauzei suspensive, situaţia nu se va aprecia ca fiind o încălcare a prevederilor art. 143 coroborat cu art. 145 din H.G. nr. 395/2016, cu modificarile şi completarile ulterioare şi/sau a prevederilor legislaţiei privind finanţele publice.