"Achizitie mobilier urban inteligent in comuna Stauceni, judetul Botosani"
TOTAL VALOARE ESTIMATA : 1.669.005,00 lei fara TVA, defalcata astfel:
PROIECTARE: 10.500,00 lei fara TVA
Cap.3.5.4 Documentatiile tehnice necesare in vederea in vederea obtinerii avizelor/acordurilor/autorizatiilor – 0,00 lei fara TVA
Cap.3.5.6 Proiect tehnic si detalii de executie – 10.000,00 lei fara TVA
Cap.3.8.1. Asistenta tehnica din par...
"Achizitie mobilier urban inteligent in comuna Stauceni, judetul Botosani"
TOTAL VALOARE ESTIMATA : 1.669.005,00 lei fara TVA, defalcata astfel:
PROIECTARE: 10.500,00 lei fara TVA
Cap.3.5.4 Documentatiile tehnice necesare in vederea in vederea obtinerii avizelor/acordurilor/autorizatiilor – 0,00 lei fara TVA
Cap.3.5.6 Proiect tehnic si detalii de executie – 10.000,00 lei fara TVA
Cap.3.8.1. Asistenta tehnica din partea proiectantului – 500,00 lei fara TVA
- Cap.3.8.1.1 pe perioada de executie a lucrarilor – 250,00 lei fara TVA, defalcat astfel
- Cap.3.8.1.2 pentru participarea proiectantului la fazele incluse in programul de control al lucrarilor de executie, avizat de catre ISC – 250,00 lei fara TVA
EXECUTIE: 1.658.505,00 lei fara TVA
Cap.1.2 Amenajarea terenului – 0,00 lei fara TVA
Cap.1.3 Amenajarri pentru protectia mediului sia ducerea terenului la starea initiala– 0,00 lei fara TVA
Cap.1.4 Cheltuieli pentru relocarea /protectia utilitatilor – 0,00 lei fara TVA
Cap.2 Cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor necesare obiectivului de investitii – 0,00 lei fara TVA
Cap.4.1 Constructii si instalatii – 308.650,00 lei fara TVA
Cap.4.2 Montaj utilaje, echipamnete tehnologice si functionale– 596.300,00 lei fara TVA
Cap.4.3 Utilaje, echipamnete tehnologice si functionale care necesita montaj – 753.055,00 lei fara TVA
Cap.5.1 Organizare de santier – 0,00 lei fara TVA
Cap.6.1 Pregatirea personalului pentru exploatare – 250,00 lei fara TVA
Cap.6.2 Probe tehnologice si teste – 250,00 lei fara TVA
Autoritatea contractanta va face publica documentatia pe SEAP pentru o perioada de minim 15 zile calendarisitice.
Termenul in care autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare este de 6 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, in masura in care aceste solicitari vor fi adresate in termenul prevazut la sectiunea I din Fisa de Date, respectiv 12 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.