PROIECTARE SI EXECUTIE LUCRARE: ‘‘INFIINTARE PARC FOTOVOLTAIC IN COMUNA PRĂJENI, JUDEŢUL BOTOŞANI"
TOTAL VALOARE ESTIMATA : 1.132.505,00 lei fara TVA, defalcata astfel:
PROIECTARE: 10.500,00 lei fara TVA
Cap.3.5.4 Documentatiile tehnice necesare in vederea in vederea obtinerii avizelor/acordurilor/autorizatiilor – 0,00 lei fara TVA
Cap.3.5.6 Proiect tehnic si detalii de executie – 10.000,00 lei fara TVA
Cap.3.8.1...
PROIECTARE SI EXECUTIE LUCRARE: ‘‘INFIINTARE PARC FOTOVOLTAIC IN COMUNA PRĂJENI, JUDEŢUL BOTOŞANI"
TOTAL VALOARE ESTIMATA : 1.132.505,00 lei fara TVA, defalcata astfel:
PROIECTARE: 10.500,00 lei fara TVA
Cap.3.5.4 Documentatiile tehnice necesare in vederea in vederea obtinerii avizelor/acordurilor/autorizatiilor – 0,00 lei fara TVA
Cap.3.5.6 Proiect tehnic si detalii de executie – 10.000,00 lei fara TVA
Cap.3.8.1. Asistenta tehnica din partea proiectantului – 500,00 lei fara TVA
- Cap.3.8.1.1 pe perioada de executie a lucrarilor – 250,00 lei fara TVA, defalcat astfel
- Cap.3.8.1.2 pentru participarea proiectantului la fazele incluse in programul de control al lucrarilor de executie, avizat de catre ISC – 250,00 lei fara TVA.
EXECUTIE: 1.122,005,00 lei fara TVA
Cap.1.2 Amenajarea terenului – 0,00 lei fara TVA
Cap.1.3 Amenajarri pentru protectia mediului sia ducerea terenului la starea initiala– 0,00 lei fara TVA
Cap.1.4 Cheltuieli pentru relocarea /protectia utilitatilor – 0,00 lei fara TVA
Cap.2 Cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor necesare obiectivului de investitii –0,00 lei fara TVA
Cap.4.1 Constructii si instalatii – 311.505,00 lei fara TVA
Cap.4.2 Montaj utilaje, echipamnete tehnologice si functionale– 320.000,00 lei fara TVA
Cap.4.3 Utilaje, echipamnete tehnologice si functionale care necesita montaj – 490.000,00 lei fara TVA
Cap.5.1 Organizare de santier – 0,00 lei fara TVA
Cap.6.1 Pregatirea personalului pentru exploatare – 250,00 lei fara TVA
Cap.6.2 Probe tehnologice si teste – 250,00 lei fara TVA
Notă: Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor: 12 zile. Termenul limită în care autoritatea contractantă va raspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificare/informaţiilor suplimentare, în a 6-a zi înainte de termenul limită stabilit pentru depunerea ofertelor, în conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) şi (2), ale art. 161, coroborate cu prevederile art. 3 alin. (2) lit. a) din Legea nr. 98/2016, cu modificările şi completările ulterioare.
Nota:
1. Lucrarile pe tarif de racordare fac obiectul prezentei proceduri conform ATR nr. 31884 din 17.06.2024
2. In conformitate cu prevederile HG 907/2016, intocmirea listelor de cantitati cade in sarcina proiectantului in etapa de proiectare IV, Proiectul tehnic de executie (a se vedea Anexa 10 – Sectiunea V: Liste cu cantitati de lucrari). Astfel, intocmirea listelor de cantitati este parte a obiectului prezentului contract si este in sarcina ofertantului devenit contractant.
Mai mult, conform Indrumarii ANAP: Îndrumare privind detalierea excesivă a listelor de preţuri în contractele de tip proiectare şi execuţie lucrări şi utilizarea adecvată a fişelor tehnice/listei de informaţii tehnice aferente echipamentelor în cadrul contractelor de lucrări: În cazul contractelor de proiectare şi execuţie, nu se recomandă ca Autorităţile Contractante să pună la dispoziţia operatorilor economici listele de cantităţi estimative de la nivelul studiului de fezabilitate, deoarece acestea nu sunt definitive şi sunt utilizate pentru calcularea valorii estimate a contractului de lucrări.
Asadar nu se pot pune la dispozitie liste cu cantitati de lucrari avand in vedere faptul ca acestea nu sunt elaborate la faza de proiectare Studiu de fezabilitate, urmand sa fie definitivate la faza de proiectare Proiect tehnic, activitate parte a contractului.
3. Activităţile care fac obiectul "amenajării terenului" din cadrul prezentei proceduri şi care sunt necesar a fi ofertate sunt: Prelucrarea terenului pentru aplatizarea curbelor de nivel abrupte, taluzarea şi compactarea pământului
4. Autoritatea Contractantă va emite ordinul de începere a serviciilor doar după ce va pune la dispoziţia Prestatorului toate datele de intrare, documente şi informaţiile necesare pentru prestarea serviciilor ce fac obiectul contractului.