Prin refacerea sectorului de drum, se asigura accesul rutier la spital in conditii depline de siguranta si confort, atat in ceea ce priveste accesul populatiei cat si a echipajelor de interventie in caz de forta majora.
Reparatiile capitale sunt impetuos necesare deoarece drumul prezinta fisuri, faiantari, burdusiri si cedari de fundatie, iar pe alocuri versantii prezinta semne de instabilitate, atat de adancime (alunecari...
Prin refacerea sectorului de drum, se asigura accesul rutier la spital in conditii depline de siguranta si confort, atat in ceea ce priveste accesul populatiei cat si a echipajelor de interventie in caz de forta majora.
Reparatiile capitale sunt impetuos necesare deoarece drumul prezinta fisuri, faiantari, burdusiri si cedari de fundatie, iar pe alocuri versantii prezinta semne de instabilitate, atat de adancime (alunecari de teren) cat mai ales de suprafata (eroziuni), rezultand intr-un trafic lent si totodata lipsit de siguranta.
Lucrarile propuse sunt:
Parcare asfaltata in fata cladirii C1 si C2 cu o suprafata de 650 mp avand sistemul rutier:
- 10 cm strat de forma;
- 25 cm fundatie din ballast,
- 15 cm piatra Sparta,
- 6 cm strat de legatura din BADPS 22.4,
- 4 cm strat de uzura din BAPC 16,
- Alee pietonala din pavele autoblocante incadrata cu bordura mica in lungime de 60.00m latime de 5,50 m.
Amenajarea drumului – este sectiunea verticala prin axa drumului, desfasurata pe un plan vertical, continand atat linia rosie cat si linia neagra si o serie de date necesare executiei
Profil transversal tip
E lementul principal dintr-un profil transversal il constituie partea carosabila destinata circulatiei vehiculelor, dispusa pe un sistem rutier alcatuit si dimensionat in asa fel incat sa preia solicitarile din trafic si conditii climatice pe o durata determinata in limita deformatiilor admisibile.
Profil transversal tip 1
- 25 cm fundatie din balast,
- 15 cm piatra sparta,
- 15 cm piatra Sparta
- 6 cm strat de legatura din BADPS
- 4 cm strat de uzura din BAPC16
- Platforma drumului = 3,50 m
- Parte carosabila = 2,75 m
- Acostamente asfaltice 2 x 0,375 m
SANTURI- Rigole pereate
PODETE – 2 podete tubulare Ø800mm, L=5,00m