Pe baza analizelor si masuratorilor in teren, s-au stabilit urmatoarele solutii:
Amenajare parte carosabila, executie radier, consolidari - zid de sprijin gabioane si zid de protectie din beton
Executie radier general fundat pe 4 piloti Ø1000 L=8ml, L = 30,00 ml
Radier din ba, cu inclinare spre sant (stanga). Radierul va fi sprijinit pe piloti la10.50m fata de cota carosabilului;
Fundatia de tip radier general sa fie a...
Pe baza analizelor si masuratorilor in teren, s-au stabilit urmatoarele solutii:
Amenajare parte carosabila, executie radier, consolidari - zid de sprijin gabioane si zid de protectie din beton
Executie radier general fundat pe 4 piloti Ø1000 L=8ml, L = 30,00 ml
Radier din ba, cu inclinare spre sant (stanga). Radierul va fi sprijinit pe piloti la10.50m fata de cota carosabilului;
Fundatia de tip radier general sa fie asezata pe un strat de beton de egalizare C8/10 si balast compactat 20cm grosime, pentru cresterea capacitatii portante si ca strat de rupere a capilaritatii.
Inainte de turnarea betoanelor in fundatii nu este admisa stagnarea apelor de precipitatii in excavatii, pentru a nu produce innoroirea si degradarea terenului.
Se recomanda ca executia lucrarilor de fundare si amenajare a incintei sa se desfasoare cu asistenta tehnica de specialitate.
In cazul unor neconcordante constatate ale terenului cu studiul geotehnic, la finalul excavatiilor se recomanda avizarea terenului de fundare de catre persoane de specialitate.
Amenajare parte carosabila pe L = 50,00 ml
- zestre existenta sau umplutura compactata din material necoeziv local;
- strat din balast 30cm grosime;
- strat de uzura din beton BcR 3.5 18cm grosime;
Scurgerea apelor
Pe partea stanga a drumului se va executa o rigola carosabila din beton C25/30, armata cu plasa sudata Ø8 100 x 100, care se va scurge intr un camin din beton cu gratar carosabil.
Pe sub rigola se va amenaja un dren de fund de sant cu scurgere in acelasi camin. Din camin, apele vor fi evacuate catre emisar prin intermediul unei tevi din PVC ingropate Ø400 L=30m
Zid de sprijin gabioane L = 50,00 ml
Pentru asigurarea stabilitatii partii carosabile a drumului, vor fi realizate ziduri de sprijin din gabioane, la baza taluzului cu inaltimea de 3.00m, fundate pe beton C25/30 2.50m x 1.00m.
Zidul de sprijin din gabioane va fi executat din cosuri de gabioane din armatura de rezistenta si bolovani de rau, placate cu 10,00 cm beton clasa superioara C25/30, asigurand prin intermediul unor barbacane din 3,00 m in 3,00 m evacuarea apelor din spatele zidului de sprijin
Zid de protectie din beton L = 20,00 ml
Zid de sprijin din beton armat, cu înalţimea elevaţiei de 3.00m incastrat in maluri, cu rolul de a proteja valea formata. Fundaţia acestuia va fi realizată din beton clasa C25/30, pe un pat de 20 cm balast, cu dimensiunile 1.00m x 1,00 m, iar elevaţia din beton clasa C25/30 cu lăţimea inferioară de 1.00 m şi cea superioară de 0,50 m.
Pentru drenarea infilitraţiilor de apă din spatele zidului se vor monta barbacane din PVC cu diametrul Ø 110.
Siguranta Circulatiei
Pe intregul traseu vor fi amplasati parapeti de siguranta tip N2 avand lungimea L = 54.00 ml. Parapetul de siguranta va fi conform ,,Normativul pentru sisteme de protectie pentru siguranta circulatiei pe drumuri, poduri si autostrazi", indicativ AND 593/2012.
Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor: 8 zile. Autoritatea contractanta va raspunde solicitarilor de clarificari inainte cu 4 zile de data limita de depunere a ofertelor.