Feedback
I.D.: 88181399

Proiectare si executie - EFICIENTIZARE ENERGETICA SEDIU PRIMARIE COMUNA MUSETESTI, JUDETUL GORJ

Data publicarii
17.10.23 Exista 74.012 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45210000-2
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Scopul achiziţiei publice este contractarea serviciilor de proiectare (PT si DE), asistenta tehnică din partea proiectantului pe parcursul derularii investitiei precum si executia lucrarilor în cadrul proiectului "EFICIENTIZARE ENERGETICĂ SEDIU PRIMĂRIE COMUNA MUSETESTI, JUDEŢUL GORJ" Valoarea estimata a serviciilor si lucrarilor obiectivul de investitii "EFICIENTIZARE ENERGETICĂ SEDIU PRIMĂRIE COMUNA MUSETESTI, JUDEŢUL GOR...
Scopul achiziţiei publice este contractarea serviciilor de proiectare (PT si DE), asistenta tehnică din partea proiectantului pe parcursul derularii investitiei precum si executia lucrarilor în cadrul proiectului "EFICIENTIZARE ENERGETICĂ SEDIU PRIMĂRIE COMUNA MUSETESTI, JUDEŢUL GORJ" Valoarea estimata a serviciilor si lucrarilor obiectivul de investitii "EFICIENTIZARE ENERGETICĂ SEDIU PRIMĂRIE COMUNA MUSETESTI, JUDEŢUL GORJ" ce urmeaza a se realiza este calculate conform devizului general intocmit de proiectant la faza DALI elaborata de catre SC Danmitopocad SRL pentru prezenta investitie, luându-se în calcul urmatoarele linii bugetare: Servicii de proiectare si asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada de executie a lucrarilor: 98.500,00 lei fara TVA, defalcata astfel: Cap. 3.5.4. Documentatiile tehnice necesare în vederea obtinerii avizelor/ acordurilor/ autorizatiilor: 8.000,00 lei fara TVA; Cap. 3.5.5. Verificarea tehnică de calitate a proiectului tehnic şi a detaliilor de executie: 10.500,00 lei fărăTVA; Cap. 3.5.6. Proiect tehnic si detalii de executie: 65.000,00 lei fara TVA ; Cap. 3.8.1. Asistenta tehnica din partea proiectantului: 15.000,00 lei fara TVA, compus din: - pe perioada de execuţie a lucrărilor: 12.500,00lei fara TVA, - pentru participarea proiectantului la fazele incluse în programul de control al lucrărilor de execuţie, avizat de către Inspectoratul de Stat în Constructii: 2.500,00 lei fara TVA, - Executie lucrari: 1.092.177,86 lei (buget de stat şi buget local) fara TVA din care 189.805,00 lei neeligibili (buget local) fara TVA, defalcata astfel: Cap. 2. Cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor: 0,00 lei fara TVA; Cap. 4.1.Constructii si instalatii: 819.037,30 lei fara TVA din care 160.000,00 lei neeligibili fara TVA; Cap. 4.2.Montaj utilaje, echipamente tehnologice si functionale: 33.000,00 lei fara TVA din care 3.000,00 lei fără TVA neeligibili; Cap. 4.3.Utilaje si echipamente tehnologice si functionale care necesita montaj si echipament de transport: 224.000,00 lei fara TVA din care 24.000,00 lei fără TVA neeligibili; Cap. 5.1.0rganizare de santier: 16.140,56 lei fara TVA din care 2.805,00 lei fără TVA neeligibili; Valoarea estimata a contractului ce urmeaza a fi atribuit este de 1.190.677,86 lei fara TVA. Aceasta nu cuprinde suma aferenta cheltuielilor diverse si neprevazute precizata în bugetul proiectului (devizul general), in valoare de 21.520,75 lei fara TVA din care 3.740,00 lei fără TVA neeligibili acestea putând fi accesate, dupa caz, în functie de necesitati, prin modificarea contractului în conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr.98/2016 privind achizitiile publice, dar pentru alegerea procedurii s-a tinut cont si de acesta valoare. Nota: Procedura simplificată se iniţiază prin publicarea în SEAP a unui anunţ de participare simplificat, însoţit de documentaţia de atribuire aferentă şi se va desfăşura într-o singură etapă, online. Valoarea estimata a contractului ce urmeaza a fi atribuit nu cuprinde suma aferenta cheltuielilor diverse 21.520,75 lei fara TVA din care 3.740,00 lei fără TVA neeligibili, acestea putând fi accesate, dupa caz, în functie de necesitati, prin modificarea contractului în conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr.98/2016 privind achizitiile publice, dar pentru alegerea procedurii s-a tinut cont si de acesta valoare. Valoarea totala estimata a contractului de lucrari, luand in calcul si suplimentari din categoria cheltuielilor diverse si neprevazute este de 1.212.198,61 lei, valoare care se incadreaza si ea in prevederile art.7 alin 2. din Legea 98/2016. Procedura simplificată se iniţiază prin publicarea în SEAP a unui anunţ de participare simplificat, însoţit de documentaţia de atribuire aferentă şi se va desfăşura într-o singură etapă, online.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu