Proiectare si executie de lucrari pentru obiectivul de investitii „Consolidare si modernizare biserica cu Hramul Izvorul Tamaduirii construire anexa sociala si clopotnita – Parohia Rotunda I, Judetul Olt”
Valoarea estimata este de 2.071.678,69 lei fara TVA, compusa din:
- Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica = 39.684,36 lei;
- Cheltuieli pentru investitia de baza = 2.011.247,93 lei;
- Constructii si ...
Proiectare si executie de lucrari pentru obiectivul de investitii „Consolidare si modernizare biserica cu Hramul Izvorul Tamaduirii construire anexa sociala si clopotnita – Parohia Rotunda I, Judetul Olt”
Valoarea estimata este de 2.071.678,69 lei fara TVA, compusa din:
- Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica = 39.684,36 lei;
- Cheltuieli pentru investitia de baza = 2.011.247,93 lei;
- Constructii si instalatii = 1.937.647,93 lei;
- Utilaje, echipamente tehnologice si functionale cu montaj = 73.600 lei;
- Subcapitolul 5.1 Organizare de santier = 20.746,40 lei;
- Subcapitolul 5.1.1. Lucrari de constructii =19.376,48 lei;
- Subcapitolul 5.1.2. Cheltuieli conexe organizarii de santier = 1.369,92 lei
Valorile de mai sus sunt în conformitate cu Devizul general întocmit de proiectant şi aprobat prin Ordinul MDRAP nr.1066/12.02.2019 privind aprobarea indicatorilor tehnico-economici.
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul periodei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 10 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, Autoritatea Contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificare/ informatiilor suplimentare cu 6 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.