Proiectare – faza adaptare la amplasament si asistenta tehnica din partea proiectantului si executie de lucrari, combustibil solid - Pachet 21 Lot 1-3, respectiv Lot 1 - Sala de sport cu tribuna 180 locuri, sat Hantesti, comuna Hantesti, judetul Suceava; Lot 2 - Sala de educatie fizica scolara - Proiect Pilot, Municipiul Giurgiu, Str. Episcopiei (Fosta Portului), nr. 21; Lot 3 - "Sala de sport scolara, Comuna Manesti, Sat ...
Proiectare – faza adaptare la amplasament si asistenta tehnica din partea proiectantului si executie de lucrari, combustibil solid - Pachet 21 Lot 1-3, respectiv Lot 1 - Sala de sport cu tribuna 180 locuri, sat Hantesti, comuna Hantesti, judetul Suceava; Lot 2 - Sala de educatie fizica scolara - Proiect Pilot, Municipiul Giurgiu, Str. Episcopiei (Fosta Portului), nr. 21; Lot 3 - "Sala de sport scolara, Comuna Manesti, Sat Manesti, punct "Lotul Scolar", Judetul Dambovita"
Valoarea estimata a contractelor este de 9.448.270 lei fara TVA, rezultata din insumarea valorilor estimate ale celor 3 loturi. Valoarea estimata pentru Lot 1 este de 4.653.093,00 lei fara TVA, compusa din: Capitolul 1 – Cheltuieli pentru obtinerea si amenajarea terenului = 3.648 lei; Capitolul 3 – Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica = 70.000,00 lei; Capitolul 4 - Cheltuieli pentru investitia de baza = 4.487.641,00 lei; Capitolul 5 – Subcapitolul 5.1 Organizare de santier = 91.804,00 lei; Valoarea estimata pentru Lot 2 este de 1.499.251,00 lei fara TVA, compusa din: Capitolul 3 – Cheltuieli pentru proiectare (adaptare la amplasament) si asistenta tehnica = 26.489,00 lei; Capitolul 4 - Cheltuieli pentru investitia de baza = 1.436.142,00 lei; Capitolul 5 – Subcapitolul 5.1 Organizare de santier = 36.620,00 lei; Valoarea estimata pentru Lot 3 este de 3.295.926,00 lei fara TVA, compusa din: Capitolul 3 – Cheltuieli pentru proiectare (adaptare la amplasament) si asistenta tehnica = 41.149,00 lei; Capitolul 4 - Cheltuieli pentru investitia de baza = 3.171.908,00 lei; Capitolul 5 – Subcapitolul 5.1 Organizare de santier = 82.869,00 lei; Valorile de mai sus sunt în conformitate cu Devizele generale întocmit de proiectant şi aprobat prin Ordinul MDRAP nr. 4919/24.05.2018, Ordinul MDRAP nr. 4945 / 29.05.2018 si Ordinul MDRAP nr. 5042/12.06.2018. Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016. Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 16 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, Autoritatea Contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificare/ informatiilor suplimentare cu 10 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.