In cadrul acestei proceduri de achizitie autoritatea contractanta doreste achizitionarea contractului de achizitie publia vand ca obiect: Proiectare si executie de lucrari, in cadrul proiectului MODERNIZARE DRUMURI, STRAZI IN COMUNA BANISOR SI REALIZARE POD PESTE VALEA BANULUI IN LOCALITATEA BANISOR, JUDETUL SALAJ.
Valoarea estimata totala este 7.628.510,00 lei fara TVA, din care:
I. Servicii de proiectare si asistenta teh...
In cadrul acestei proceduri de achizitie autoritatea contractanta doreste achizitionarea contractului de achizitie publia vand ca obiect: Proiectare si executie de lucrari, in cadrul proiectului MODERNIZARE DRUMURI, STRAZI IN COMUNA BANISOR SI REALIZARE POD PESTE VALEA BANULUI IN LOCALITATEA BANISOR, JUDETUL SALAJ.
Valoarea estimata totala este 7.628.510,00 lei fara TVA, din care:
I. Servicii de proiectare si asistenta tehnica 65.500,00 lei fara TVA, din care:
a) Proiect tehnic: 40.000,00 lei fara TVA;
b) Detalii de executie: 10.000,00 lei fara TVA;
c) Documentatii necesare pentru obtinerea acordurilor, avizelor si autorizatiilor aferente obiectivului de investitii: 500,00 lei fara TVA;
d) Asistenta tehnica din partea proiectantului: 15.000,00 lei fara TVA;
II. Executie de lucrari: 7.563.010,00 lei fara TVA (cap. 1.3 Amenajari pentru protectia mediului: 5.000,00 lei fara TVA; cap. 4.1. Constructii ?i instalatii: 7.538.010,00 lei fara TVA si cap. 5.1. Organizare de ?antier: 20.000,00 lei fara TVA);
Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a efectua modificari ale contractului in temeiul art. 221 din Legea 98/2016 cu privire la urmatoarele aspecte: modificari generate de solicitari ale proprietarilor retelelor de utilitati; modificari ale duratei de executie ca urmare a aparitiei unor elemente independente de vointa partilor; modificari legislative sau de norme tehnice/stasuri/normative/standarde; modificari generate de renuntarea/suplimentarea la unele categorii de lucrari; modificari generate de optimizarea proiectului in perioada de executie; modificari generate de includerea de noi subcontractanti si/sau inlocuirea subcontractantilor initiali; modificari generate de schimbarea personalului cheie; modificari de inlocuire a contractantului; modificari ale valorii contractului ca urmare a modificarilor mentionate mai sus cu respectarea prevederilor Legii nr. 98/2016. De asemenea, in sensul art. 221 din Legea 98/2016, Autoritatea Contractanta poate prelungi durata contractului de achizitie publica.
Termenul limita la care autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire, venite din patea operatorilor economici, este de 7 zile inainte data limita de depunerea a ofertelor ce se va mentionata in anuntul de participare asociat. In acest sens, se va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari transmise cu cel putin 9 zile inainte de data limita de depunerea a ofertelor.