In cadrul acestei proceduri de achizitie autoritatea contractanta doreste achizitionarea contractului de achizitie publia vand ca obiect: Proiectare si Executie de lucrari in cadrul proiectului „MODERNIZAREA RETTLEI DE DRUMURI DE INTERES LOCAL IN COMUNA LETCA, JUDETUL SALAJ”.
Valoarea estimata totala este 5.835.181,19 lei fara TVA, din care:
I. Servicii de proiectare si asistenta tehnica 126.320,00 lei fara TVA, din care: ...
In cadrul acestei proceduri de achizitie autoritatea contractanta doreste achizitionarea contractului de achizitie publia vand ca obiect: Proiectare si Executie de lucrari in cadrul proiectului „MODERNIZAREA RETTLEI DE DRUMURI DE INTERES LOCAL IN COMUNA LETCA, JUDETUL SALAJ”.
Valoarea estimata totala este 5.835.181,19 lei fara TVA, din care:
I. Servicii de proiectare si asistenta tehnica 126.320,00 lei fara TVA, din care:
a) Proiect tehnic si detalii de executie: 90.000,00 lei fara TVA;
b) Documentatii necesare pentru obtinerea acordurilor, avizelor şi autorizatiilor aferente obiectivului de investitii: 3.100,00 lei fara TVA;
c) Asistenta tehnica din partea proiectantului: 33.220,00lei fara TVA;
II. Executie de lucrari: 5.708.861,19 lei fara TVA (cap.1.2. Amenajarea terenului: 1.092,00lei fara TVA, cap. 1.3. Amenajari pentru protectia mediului si aducerea la starea initiala: 14.561,00 lei fara TVA, cap. 4.1. Constructii şi instalatii: 5.554.349,45 lei fara TVA si cap. 5.1. Organizare de şantier: 138.858,74 lei fara TVA);
Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a efectua modificari ale contractului in temeiul art. 221 din Legea 98/2016 cu privire la urmatoarele aspecte: modificari generate de solicitari ale proprietarilor retelelor de utilitati; modificari ale duratei de executie ca urmare a aparitiei unor elemente independente de vointa partilor; modificari legislative sau de norme tehnice/stasuri/normative/standarde; modificari generate de renuntarea/suplimentarea la unele categorii de lucrari; modificari generate de optimizarea proiectului in perioada de executie prin adaptarea la teren prin renuntare/suplimentare la unele categorii de lucrari; modificari generate de includerea de noi subcontractanti si/sau inlocuirea subcontractantilor initiali; modificari generate de schimbarea personalului cheie; modificari de inlocuire a contractantului; modificari ale valorii contractului ca urmare a modificarilor mentionate mai sus cu respectarea prevederilor Legii nr. 98/2016. De asemenea, in sensul art. 221 din Legea 98/2016, Autoritatea Contractanta poate prelungi durata contractului de achizitie publica.
Termenul limita la care autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire, venite din patea operatorilor economici, este de 7 zile inainte data limita de depunerea a ofertelor ce se va mentionata in anuntul de participare asociat. Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 9.