In cadrul acestei proceduri de achizitie autoritatea contractanta doreste achizitionarea contractului de achizitie publia vand ca obiect: Proiectare si Executie de lucrari in cadrul proiectului „EXTINDERE RETEA DE ALIMENTARE CU APA POTABILA SI EXTINDERE RETEA DE CANALIZARE MENAJERA IN LOC DOBRIN, DOBA, SINCRAIU SILVANIEI, VERVEGHIU, NAIMON SI DELENI, COM DOBRIN, JUD SALAJ”.
Valoarea estimata totala este 3.894.790,00 lei far...
In cadrul acestei proceduri de achizitie autoritatea contractanta doreste achizitionarea contractului de achizitie publia vand ca obiect: Proiectare si Executie de lucrari in cadrul proiectului „EXTINDERE RETEA DE ALIMENTARE CU APA POTABILA SI EXTINDERE RETEA DE CANALIZARE MENAJERA IN LOC DOBRIN, DOBA, SINCRAIU SILVANIEI, VERVEGHIU, NAIMON SI DELENI, COM DOBRIN, JUD SALAJ”.
Valoarea estimata totala este 3.894.790,00 lei fara TVA, din care:
I. Servicii de proiectare si asistenta tehnica 68.446,00 lei fara TVA, din care:
a) Proiect tehnic si detalii de executie: 59.946,00 lei fara TVA;
b) Documentatii necesare pentru obtinerea acordurilor, avizelor şi autorizatiilor aferente obiectivului de investitii: 2.000,00 lei fara TVA;
c) Asistenta tehnica din partea proiectantului: 6.500,00 lei fara TVA;
II. Executie de lucrari: 3.826.344,00 lei fara TVA (cap. 4.1. Constructii şi instalatii: 3.626.629,00 lei fara TVA, cap. 4.2. Montaj utilaje: 26.600,00 lei fara TVA, cap. 4.3 Utilaje, echipamente tehnologice si functionale care necesita montaj: 136.600,00 lei fara TVA si cap. 5.1. Organizare de şantier: 36.515,00 lei fara TVA);
Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a efectua modificari ale contractului in temeiul art. 221 din Legea 98/2016 cu privire la urmatoarele aspecte: modificari generate de solicitari ale proprietarilor retelelor de utilitati; modificari ale duratei de executie ca urmare a aparitiei unor elemente independente de vointa partilor; modificari legislative sau de norme tehnice/stasuri/normative/standarde; modificari generate de renuntarea/suplimentarea la unele categorii de lucrari; modificari generate de optimizarea proiectului in perioada de executie prin adaptarea la teren; modificari generate de includerea de noi subcontractanti si/sau inlocuirea subcontractantilor initiali; modificari generate de schimbarea personalului cheie; modificari de inlocuire a contractantului; modificari ale valorii contractului ca urmare a modificarilor mentionate mai sus cu respectarea prevederilor Legii nr. 98/2016. De asemenea, in sensul art. 221 din Legea 98/2016, Autoritatea Contractanta poate prelungi durata contractului de achizitie publica.
Termenul limita la care autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire, venite din patea operatorilor economici, este de 7 zile inainte data limita de depunerea a ofertelor ce se va mentionata in anuntul de participare asociat. Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 9.