In cadrul acestei proceduri de achizitie Autoritatea contractanta doreste achizitionarea contractului de Proiectare si Executie de lucrari in cadrul proiectului „Modernizare infrastructura de drum in comuna Lozna, judetul Salaj”.
Valoarea totala estimata este de 4.094.849,00 lei fara TVA, dupa cum urmeaza:
a) servicii de proiectare: 58.000,00 lei, din care:
i) proiect tehnic si detalii de executie: 44.000,00 lei
ii) Docum...
In cadrul acestei proceduri de achizitie Autoritatea contractanta doreste achizitionarea contractului de Proiectare si Executie de lucrari in cadrul proiectului „Modernizare infrastructura de drum in comuna Lozna, judetul Salaj”.
Valoarea totala estimata este de 4.094.849,00 lei fara TVA, dupa cum urmeaza:
a) servicii de proiectare: 58.000,00 lei, din care:
i) proiect tehnic si detalii de executie: 44.000,00 lei
ii) Documentatii necesare pentru obtinerea acordurilor, avizelor şi autorizatiilor aferente obiectivului de investitii: 5.000,00 lei
iii) Asistenta tehnica din partea proiectantului: 9.000,00 lei
b) executia lucrarilor: 4.036.849,00 lei, din care:
i) Cap. 1.2. Amenajarea terenului: 980,00 lei
ii) Cap. 1.3. Amenajari pentru protectia mediului si aducerea la starea initiala: 18.015,00 lei
iii) Cap 4.1. Constructii si instalatii: 3.978.073,00 lei
iv) Cap. 5.1.1 Lucrari de constructii Organizare de santier: 39.781,00 lei
Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a efectua modificari ale contractului in temeiul art. 221 din Legea 98/2016 cu privire la urmatoarele aspecte: modificari generate de solicitari ale proprietarilor retelelor de utilitati; modificari ale duratei de executie ca urmare a aparitiei unor elemente independente de vointa partilor; modificari legislative sau de norme tehnice/stasuri/normative/standarde; modificari generate de renuntarea/suplimentarea la unele categorii de lucrari; modificari generate de optimizarea proiectului in perioada de executie; modificari generate de includerea de noi subcontractanti si/sau inlocuirea subcontractantilor initiali; modificari generate de schimbarea personalului cheie; modificari de inlocuire a contractantului; modificari ale valorii contractului ca urmare a modificarilor mentionate mai sus cu respectarea prevederilor Legii nr. 98/2016. De asemenea, in sensul art. 221 din Legea 98/2016, Autoritatea Contractanta poate prelungi durata contractului de achizitie publica.
Numarul de zile pana la care operatorii economici pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor: 14 zile.
Numarul de zile pana la care autoritatea contractanta va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor: 6 zile.