Obiectul contractului include:
1. Servicii de proiectare care se refera, in principal, la urmatoarele:
1.1. Intocmirea documentatiilor si obtinerea avizelor necesare executiei lucrarilor.
1.2. Elaborarea documentatiei tehnice necesare autorizarii constructiei (DTAC) si organizarii executiei (DTOE)
1.3. Elaborarea proiectului tehnic si a detaliilor de executie (PT+DE)
1.4. Asistenta tehnica din partea proiectantului pe durat...
Obiectul contractului include:
1. Servicii de proiectare care se refera, in principal, la urmatoarele:
1.1. Intocmirea documentatiilor si obtinerea avizelor necesare executiei lucrarilor.
1.2. Elaborarea documentatiei tehnice necesare autorizarii constructiei (DTAC) si organizarii executiei (DTOE)
1.3. Elaborarea proiectului tehnic si a detaliilor de executie (PT+DE)
1.4. Asistenta tehnica din partea proiectantului pe durata executiei lucrarilor
1.5. Elaborarea documentatiei tehnice as-build (daca este necesar)
1.6. Elaborarea documentatiei de exploatare, intretinere si urmarire in timp a constructiei
1.7. Emiterea certificatului de performanta energetica
2. Executia de lucrari care se refera, in principal, la urmatoarele:
2.1. Executia lucrarilor pentru realizarea constructiei si a instalatiilor aferente constructiei.
2.2. Procurarea si montarea utilajelor si echipamentelor tehnologice
2.3. Testarea si punerea in functiune a lucrarilor/utilajelor/ echipamentelor tehnologice executate/ montate in cadrul contractului
2.4. Urmarirea lucrarilor executate si remedierea eventualelor defecte aparute in Perioada de Notificare a Defectelor
Valoarea estimata a contractului este de 5243340,00 lei compusa din:
208620,00 lei = Servicii de proiectare si asistenta tehnica
3 650,00 lei = Amenajare teren
4487640,00 lei = Investitia de baza
73440,00 lei = Organizare de santier
469 990,00 lei = Cheltuieli diverse si neprevazute (10% din valoarea serviciilor de proiectare, a lucrarilor de amenajare a terenului si a investitiei de baza)
Valoarea aferenta cheltuielilor pentru diverse si neprevazute, va acoperi, dupa caz, cheltuieli cu lucrari care pot fi incidente pe parcursul derularii contractului in conformitate cu prevederile HG28/2008, Anexa nr. 4, pct. 5.3 litera d) - cheltuieli rezultate in urma modificarilor de solutii tehnice, cheltuieli suplimentare de lucrari, utilaje sau dotari ce se impun pe parcursul derularii investitiei, precum si cheltuielile de conservare pe parcursul intreruperii executiei din cauze independente de autoritatea contractanta.