Prezentul contract trateaza masurile care sunt necesare pentru realizarea subproiectului „Reabilitare retele de alimentare cu apa si canalizare, reabilitare/ înlocuire rezervoare Parc în localitatea Azuga, judetul Prahova”, din cadrul Proiectului „Sistem integrat de reabilitare a sistemelor de alimentare cu apa si canalizare, a statiilor de tratare a apei potabile si statiilor de epurare a apelor uzate în localitatile cu o...
Prezentul contract trateaza masurile care sunt necesare pentru realizarea subproiectului „Reabilitare retele de alimentare cu apa si canalizare, reabilitare/ înlocuire rezervoare Parc în localitatea Azuga, judetul Prahova”, din cadrul Proiectului „Sistem integrat de reabilitare a sistemelor de alimentare cu apa si canalizare, a statiilor de tratare a apei potabile si statiilor de epurare a apelor uzate în localitatile cu o populatie de pâna la 50.000 de locuitori.
Lucrarile de proiectare si executie includ:
a) Activitatile de proiectare fac referire la proiectul tehnic si detaliile de executie. Proiectul va include printre altele toate documentele necesare (dupa cum ar fi memorii, desene, calcule etc.) pentru elaborarea Proiectului Tehnic si Detaliilor de Executie in conformitate cu legislatia nationala;
b) Elaborarea documentatiilor necesare obtinerii autorizatiilor si avizelor necesare executiei;
c) Asistenta proiectantului pe parcursul executiei lucrarilor. Instructiuni de intratinere si exploatare;
d) Lucrari de constructie: Conducte de transport; Retele de distributie Rezervoare de inmagazinare; Retele de canalizare; Statie pompare
e) Furnizarea si montarea utilajelor si echipamentelor tehnologice;
f) Testare si punere in functiune a instalatiilor si lucrarilor executate
g) Monitorizarea functionarii sistemului si acordarea de asistenta/consultanta personalului responsabil pe parcursul Perioadei de Notificare a Defectelor, atunci cand este necesar;
h) Remedierea eventualelor defecte aparute in Perioada de Notificare a Defectelor.
Valoarea estimata a contractului conform devizului general aprobat este in cuantum de 1.787.696 euro corespunzator valorii aferente proiectarii si executiei, incluzând cheltuielile pentru diverse si neprevazute in procent de 8,9 % din valoarea estimata, reprezentand 159.080 euro fara TVA, in conditiile art. 29, alin. 2 indice 1, din O.U.G. nr. 34/2006, respectiv:
Valoare estimata a contractului de achizitie publica (fara diverse si neprevazute): 1.628.616 euro fara TVA, defalcata astfel:
? Cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor necesare obiectivului: 35.880 euro fara TVA;
? Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica a proiectantului: 55.601 euro fara TVA;
? Cheltuieli pentru investitia de baza : 1.499.315 euro fara TVA;
? Organizare de santier: 35.420 euro fara TVA;
? Probe tehnologice si teste: 2.400 euro fara TVA;
Cheltuieli diverse si neprevazute: 159.080 euro fara TVA, din care:
- cheltuieli diverse si neprevazute aferente activitatii de proiectare 5.560 euro fara TVA (reprezentând 0,31% din valoarea estimata );
- cheltuieli diverse si neprevazute aferente executie lucrari 153.520 euro fara TVA (reprezentând 8,59 % din valoarea estimata ).
Valoarea aferenta cheltuielilor pentru diverse si neprevazute, va acoperi dupa caz, cheltuieli cu servicii/lucrari care pot fi incidente pe parcursul derularii contractului în conformitate cu prevederile HG 28/2008, Anexa 4 art 5.3 litera d.