In cadrul acestei proceduri de achizitie autoritatea contractanta doreste achizitionarea contractului de Proiectare si executie de lucrări in cadrul proiectului „REABILITARE, MODERNIZARE SI DOTAREA CĂMINULUI CULTURAL DIN COMUNA HALMĂŞD, JUDEŢUL SĂLAJ”.
Valoarea estimata totala este 607.575,54 lei fara TVA, din care:
2.1 Alimentare cu apă 11.436,62 lei fara TVA
2.2 Canalizare menajera 21.685,32 lei fara TVA
4...
In cadrul acestei proceduri de achizitie autoritatea contractanta doreste achizitionarea contractului de Proiectare si executie de lucrări in cadrul proiectului „REABILITARE, MODERNIZARE SI DOTAREA CĂMINULUI CULTURAL DIN COMUNA HALMĂŞD, JUDEŢUL SĂLAJ”.
Valoarea estimata totala este 607.575,54 lei fara TVA, din care:
2.1 Alimentare cu apă 11.436,62 lei fara TVA
2.2 Canalizare menajera 21.685,32 lei fara TVA
4.1 Constructii si instalatii 526.182,23 lei fara TVA
4.2 Montaj utilaje tehnologice 2.371,18 lei fara TVA
4.3 Utilaje,echipamente tehn.si functionale cu montaj 7.625,96 lei fara TVA
5.1.2 Lucrari de constructii si instalatii aferente organizarii de santier 10.793,74 lei fara TVA
3.5.6 Proiect Tehnic si Detalii de Executie 17.725,59 lei fara TVA
3.8.1 Asistenta tehnica din partea proiectantului 9.754,90 lei fara TVA
Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a efectua modificari ale contractului in temeiul art. 221 din Legea 98/2016 cu privire la urmatoarele aspecte: modificari generate de solicitari ale proprietarilor retelelor de utilitati; modificari ale duratei de executie ca urmare a aparitiei unor elemente independente de vointa partilor; modificari legislative sau de norme tehnice/stasuri/normative/standarde; modificari generate de renuntarea/suplimentarea la unele categorii de lucrari; modificari generate de optimizarea proiectului in perioada de executie; modificari generate de includerea de noi subcontractanti si/sau inlocuirea subcontractantilor initiali; modificari generate de schimbarea personalului cheie; modificari de inlocuire a contractantului; modificari ale valorii contractului ca urmare a modificarilor mentionate mai sus cu respectarea prevederilor Legii nr. 98/2016.
De asemenea, in sensul art. 221 din Legea 98/2016, Autoritatea Contractanta poate prelungi durata contractului de achizitie publica. Nota: Autoritatea contractanta va răspunde in mod clar si complet tuturor solicitărilor de clarificare/informaţii suplimentare cu 6 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor, in măsura in care solicitările sunt transmise in termenul precizat la cap. I.1. (14 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor).