Feedback
I.D.: 99712383

Proiectare si executie: „Asigurarea condițiilor electrice de racordare la cheu a navelor în Portul Constanța (regim Cold Ironing) în vederea interconectării la Rețeaua Trans-Europeană de Transport TEN-T pentru implementarea proiectului Ealing”

Data publicarii
10.07.24
Coduri CPV
45310000 71323100
Termenul limita pentru depunere:
06.08.24 15:00
Pretul estimativ:
89.406.350,00 RON
Locul realizarii:
Constanţa
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectivul general al lucrării este de a contribui la dezvoltarea Portului Constanța, principalul port al României, ce deservește regiunea Europei Centrale și de Est. În vederea alinierii la strategiile Comisiei Europene pentru porturi verzi și creșterii eficienției tehnice și economice a utilizării energiei electrice, a fost propusă spre finanțare implementarea soluțiilor de tip OPS (Onshore Power Supply ...
Obiectivul general al lucrării este de a contribui la dezvoltarea Portului Constanța, principalul port al României, ce deservește regiunea Europei Centrale și de Est. În vederea alinierii la strategiile Comisiei Europene pentru porturi verzi și creșterii eficienției tehnice și economice a utilizării energiei electrice, a fost propusă spre finanțare implementarea soluțiilor de tip OPS (Onshore Power Supply – Furnizare de energie de la țărm) în porturile maritime TEN-T, pentru a răspunde astfel la cerințele formulate în “European Green Deal”, precum și în legislația națională care transpune legislația europeană. În vederea creșterii eficienței mediului portuar dpdv maritim și energetic, CN APM SA Constanța intenționează să modernizeze infrastructura de distribuție a energiei electrice în Portul Constanța. Studiul de Fezabilitate cuprinde investițiile ce urmează a fi realizate în incinta portului, în cadrul a 10 dane. În momentul în care navele sunt acostate, acestea necesită energie pentru a sprijini activități precum încărcarea, descărcarea, încălzirea, iluminatul și operarea altor instalații tehnice. În mod normal, puterea necesară este asigurată de motoare auxiliare care funcționează cu motorină sau cu alt combustibil fosil. Cele mai multe dintre navele de croazieră sunt cele mai mari surse unice de emisii poluante într-un port, utilizează sistemul de propulsie electrică diesel și de a obține toată energia electrică de care au nevoie de la aceleași generatoare. Emisiile de gaze de eșapament de la motoarele auxiliare afectează negativ mediul, atât la nivel local, cât și la nivel global, prin emisiile de CO2 și de alți poluanți atmosferici.Prin realizarea acestei investiții, instalațiile existente vor fi aduse la o stare de funcționare performantă, pentru toate tipurile de nave existente și în parametri optimi, cu respectarea standardelor și a normativelor tehnice specifice referitoare la siguranța în exploatare, în condiții de eficiență energetică sporită. În ceea ce privește obiectivele în strânsă legătură cu prezentul proiect, se enumeră următoarele:- se realizează o reducere semnificativă a emisiilor poluante, ceea ce va aduce beneficii atât lucrătorilor din docuri, cât persoanele care lucrează la bord și comunitățile învecinate;un beneficiu suplimentar al utilizării OPS în locul generării de energie la bord este eliminarea zgomotului și vibrațiilor de la motoarele auxiliare în timp ce la dană se îmbunătățesc condițiile de lucru pentru oamenii;- pe măsură ce prețurile la combustibili cresc rapid și intră în vigoare o nouă legislație, avantajele economice pentru multe linii de transport maritim sunt, de asemenea, din ce în ce mai evidente atunci când se consideră OPS ca un alternativă la motorină;- modernizarea și crearea de prize de cheu pentru alimentarea navelor la țărm cu scopul asigurării necesarului de spor de putere pentru servicii interne (ridicare/urcare marfă, iluminat, ventilație, efracție, etc.).Scopul implementării proiectului este de conectare a tuturor navelor la țărm indiferent de tipul acesteia (croazieră, RO-RO, Ferry-Boat, Multipurpose, Bulk Carrier, Tanker, etc.), dimensiune, tensiune de alimentare, frecvență și spor de putere solicitat astfel:Punct de conectare: JT și/sau MT;- Tensiunea de alimentare: 400 V, 440 V, 690 V, 6.6 kV, 11 kV;- Frecvența: 50 Hz, 60 Hz;- Puterea instalată: 3 MW, 5 MW, 2x5 MW;- Puterea absorbită: 1 MW, 5 MW, 5 MW.Termenul limită până la care orice op. ec. interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu DA este cu 18 zile inainte de termenul limită de depunere a ofertelor.Termenul în care entitatea contractantă va răspunde la solicitările de clarificări sau informatii suplimentare în legătură cu documentatia de atribuire este a 10-a zi înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor. La solicitarile adresate dupa acest termen EC nu va raspunde.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Proiectare si executie: "Asigurarea condiţiilor electrice de racordare la cheu a navelor în Portul Constanţa (regim Cold Ironing) în vederea interconectării la Reţeaua Trans-Europeană de Transport TEN-T pentru implementarea proiectului Ealing" 06.08.24
Proiectare si executie: „Asigurarea condițiilor electrice de racordare la cheu a navelor în Portul Constanța (regim Cold Ironing) în vederea interconectării la Rețeaua Trans-Europeană de Transport TEN-T pentru implementarea proiectului Ealing” 22.07.24
Proiectare si executie: „Asigurarea condițiilor electrice de racordare la cheu a navelor în Portul Constanța (regim Cold Ironing) în vederea interconectării la Rețeaua Trans-Europeană de Transport TEN-T pentru implementarea proiectului Ealing” 27.08.24
Proiectare si execuţie: "Asigurarea condiţiilor electrice de racordare la cheu a navelor în Portul Constanţa (regim Cold Ironing) în vederea interconectării la Reţeaua Trans-Europeană de Transport TEN-T pentru implementarea proiectului Ealing" 07.11.23
Proiectare si execuţie: "Asigurarea condiţiilor electrice de racordare la cheu a navelor în Portul Constanţa (regim Cold Ironing) în vederea interconectării la Reţeaua Trans-Europeană de Transport TEN-T pentru implementarea proiectului Ealing" 22.11.23
Proiectare si executie : Asigurarea condiţiilor electrice de racordare la cheu a navelor în Portul Constanţa (regim Cold Ironing) în vederea interconectării la Reţeaua Trans-Europeană de Transport TEN-T pentru implementarea proiectului Ealing 22.06.23
Studiu de amplasament a unor noi posturi de acostare la geamanduri multiple în Portul Constanţa pentru nave în vederea operării în siguranţă  
Expertiza cladire post de transformare, proiectare si executie lucrari de modernizare echipamente energetice din postul de transformare PT 6 -6/0,4 kV - Port Constanta 23.06.21
"Reparaţii la navele multifuncţionale SELA şi NOEMA": Lot 1 Operaţiuni Mecanice, Lot 2 Operaţiuni Electrice, Lot 3 Operaţiuni de Mentenanţă  
"Reparaţii la navele multifuncţionale SELA şi NOEMA" - Lot 1 Operaţiuni Mecanice; Lot 2 Operaţiuni Electrice; Lot 3 Operaţiuni de Mentenanţă