Autoritatea contractanta, Comuna Simian doreste sa atribuie un contract de achizitie publica prin care se propune a se realiza: servicii pentru Elaborare Proiect Tehnic, Detalii de Executie, DTAC si Documentatiile tehnice pentru obtinerea avizelor si acordurilor pentru realizarea obiectivului,verificarea tehnica de calitate a proiectului tehnic si a detaliilor de executie si Executia propriu-zisa a lucrarilor la obiectivul...
Autoritatea contractanta, Comuna Simian doreste sa atribuie un contract de achizitie publica prin care se propune a se realiza: servicii pentru Elaborare Proiect Tehnic, Detalii de Executie, DTAC si Documentatiile tehnice pentru obtinerea avizelor si acordurilor pentru realizarea obiectivului,verificarea tehnica de calitate a proiectului tehnic si a detaliilor de executie si Executia propriu-zisa a lucrarilor la obiectivul de investitie, dupa cum urmeaza:
- Elaborare Proiect Tehnic, Detalii de Executie, DTAC si Documentatiile tehnice pentru obtinerea avizelor si acordurilor, verificarea tehnica de calitate a proiectului tehnic si a detaliilor de executie pentru realizarea si finalizarea obiectivului de investitie.
- Executia propriu-zisa a lucrarilor la obiectivul de investitie.
Valoarea estimata a contractului este de1.596.770,00 lei, fara TVA .
Cap. 3.5 Cheltuieli pentru proiectare =36.000,00 lei din care:
- documentatii -suport pentru obtinere de avize,acorduri si autorizatii;documentatii necesare obţinerii Autorizatiei de Construire;proiect tehnic si detalii de executie 35.000,00 lei;
- verificarea tehnica de calitate a proiectului tehnic si a detaliilor de executie =1.000,00 lei
Cap. 4 Cheltuieli pentru investitia de baza = 1.560.770,00 din care:
Cap. 4.1 Constructii si instalatii = 1.560.770,00 lei
Cap. 4.2 Montaj utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale = 0 lei
Cap. 4.3 Utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale care necesită montaj = 0 lei
Cap. 4.4 Utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale care nu necesită montaj şi echipamente de transport = 0 lei
Cap. 4.5 Dotări = 0 lei
Cap. 5.1 Organizare de şantier 0,00
Numarul zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor este de 14 zile.
Autoritatea contractanta va raspunde la orice solicitare de clarificari sau informatii suplimentare în a 7-a zi inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor.