Contractul presupune prestarea serviciilor de Proiectare si executie aferenta obiectivului de investitie “Modernizare strada Stefan Tomsa si extensie Aleea Jupiter", conform cu cerintele din Studiul de fezabilitate, astfel:
1. - prestarea serviciilor de proiectare pentru obiectivul de investiţii Modernizare strada Stefan Tomsa si extensie Aleea Jupiter, în următoarele faze:
a) elaborarea proiectului pentru autorizarea exec...
Contractul presupune prestarea serviciilor de Proiectare si executie aferenta obiectivului de investitie “Modernizare strada Stefan Tomsa si extensie Aleea Jupiter", conform cu cerintele din Studiul de fezabilitate, astfel:
1. - prestarea serviciilor de proiectare pentru obiectivul de investiţii Modernizare strada Stefan Tomsa si extensie Aleea Jupiter, în următoarele faze:
a) elaborarea proiectului pentru autorizarea executării lucrărilor (PAC) şi a proiectului tehnic de execuţie (PTE). Proiectul tehnic (PAC + PTE, inclusiv DDE) – piesele scrise şi desenate – se elaborează în condiţiile legii, respectiv HG nr. 907/2016, privind etapele de elaborare şi conţinutul-cadru al documentaţiilor tehnico economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiţii din fonduri publice.
b) elaborarea documentaţiilor tehnice necesare în vederea obţinerii avizelor / acordurilor / autorizaţiilor;
c) verificarea tehnică de calitate a proiectului tehnic;
d) asistenţă tehnică din partea proiectantului pe toată durata de implementare a proiectului;
2. - execuţia lucrărilor la obiectivele de investiţii "Modernizare strada Stefan Tomsa si extensie Aleea Jupiter"
La preţul contractului se pot adăuga cheltuielile diverse şi neprevăzute doar dacă este cazul.
Cheltuielile diverse şi neprevăzute reprezintă cheltuieli incluse în structura devizului general al obiectivului de investiţii, potrivit prevederilor HG nr. 907/2016, iar utilizarea sumelor aferente acestora se realizează în funcţie de necesităţi, prin încheierea unui act adiţional la contractul iniţial. În acest context, actul adiţional va reprezenta expresia aplicării mecanice a clauzelor contractuale sau a unei modificări nesubstanţiale în conformitate cu dispoziţiile art. 221 din Legea nr. 98/2016.
Solicitarile de clarificari sau informaţiile suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire, se vor adresa în mod exclusiv în SEAP la Sectiunea "Solicitare de clarificari / intrebari / comunicari" din cadrul procedurii de atribuire derulate prin mijloace electronice, in termen de maxim 8 zile de la data-limită stabilită pentru depunerea ofertelor, iar raspunsurile la acestea vor fi publicate în SEAP la Sectiunea " Solicitare de clarificari / intrebari / comunicari" si la Sectiunea "Lista clarificari, notificari si decizii" din cadrul anuntului/invitatiei de participare, in termen de maxim 6 zile de la data-limită stabilită pentru depunerea ofertelor, conform ar. 161, alin. 2 din Legea nr. 98 / 2016, cu modificarile si completarile ulterioare.