Autoritatea contractanta, Comuna Simian, doreste sa atribuie un contract de achizitie publica prin care se propune a se realiza: servicii pentru Elaborare Proiect Tehnic, Detalii de Executie, PAC si Documentatiile tehnice pentru obtinerea avizelor si acordurilor pentru realizarea obiectivului,verificarea tehnica de calitate a proiectului tehnic si a detaliilor de executie , asistenta tehnica din partea proiectantului pe per...
Autoritatea contractanta, Comuna Simian, doreste sa atribuie un contract de achizitie publica prin care se propune a se realiza: servicii pentru Elaborare Proiect Tehnic, Detalii de Executie, PAC si Documentatiile tehnice pentru obtinerea avizelor si acordurilor pentru realizarea obiectivului,verificarea tehnica de calitate a proiectului tehnic si a detaliilor de executie , asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada de implementare a obiectivului si Executia propriu-zisa a lucrarilor la obiectivul de investitie, defalcate pe urmatoarele etape:
Etapa I: Elaborare Proiect Tehnic, Detalii de Executie, DTAC si Documentatiile tehnice pentru obtinerea avizelor si acordurilor, verificarea tehnica de calitate a proiectului tehnic si a detaliilor de executie pentru realizarea si finalizarea obiectivului de investitie.
Etapa II: Asistenta tehnica pe perioada executiei lucrarilor la obiectivul de investitie.
Etapa III: Executia propriu-zisa a lucrarilor la obiectivul de investitie.
Valoarea estimata a contractului este de 5.432.473,15 lei, fara TVA
Cap. 3.5 Cheltuieli pentru proiectare = 53.500,00 lei din care:
3.5.4 documentaţiile tehnice necesare în vederea obţinerii avizelor/acordurilor/autorizaţiilor = 2.500,00 lei
3.5.5 verificarea tehnica de calitate a proiectului tehnic si a detaliilor de executie =1.000,00 lei
3.5.6. proiect tehnic si detalii de executie = 50.000,00 lei
Cap. 3.8.1 Cheltuieli pentru asistenta tehnica din partea proiectantului 10.000,00 din care:
3.8.1.a pe perioada de execuţie a lucrărilor = 5.000,00 lei
3.8.1.b asistenta tehnica din partea proiectantului si pentru participarea proiectantului la fazele incluse în programul de
control al lucrărilor de execuţie, avizat de către Inspectoratul de Stat în Construcţii = 5.000,00 lei
Cap. 4 Cheltuieli pentru investitia de baza = 5.315.815,00 din care:
Cap. 4.1 Constructii si instalatii = 5.315.815,00 lei
Cap. 4.2 Montaj utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale = 0 lei
Cap. 4.3 Utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale care necesită montaj = 0 lei
Cap. 4.4 Utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale care nu necesită montaj şi echipamente de transport = 0 lei
Cap. 4.5 Dotări = 0 lei
Cap. 5.1 Organizare de şantier 53.158,15 lei, din care:
Cap. 5.1.1 Lucrări de construcţii şi instalaţii aferente organizării de şantier =53.158,15 lei
Cap. 5.1.2 Cheltuieli conexe organizării de şantier = 0,00 lei
Numarul zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor este de 14 zile.
Autoritatea contractanta va raspunde la orice solicitare de clarificari sau informatii suplimentare în a 7-a zi inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor.