Autoritatea contractanta, Comuna Simian, doreste sa atribuie un contract de achizitie publica prin care se propune a se realiza: servicii pentru Elaborare Proiect Tehnic, Detalii de Executie, PAC si Documentatiile tehnice pentru obtinerea avizelor si acordurilor pentru realizarea obiectivului,verificarea tehnica de calitate a proiectului tehnic si a detaliilor de executie , si Executia propriu-zisa a lucrarilor la obiectiv...
Autoritatea contractanta, Comuna Simian, doreste sa atribuie un contract de achizitie publica prin care se propune a se realiza: servicii pentru Elaborare Proiect Tehnic, Detalii de Executie, PAC si Documentatiile tehnice pentru obtinerea avizelor si acordurilor pentru realizarea obiectivului,verificarea tehnica de calitate a proiectului tehnic si a detaliilor de executie , si Executia propriu-zisa a lucrarilor la obiectivul de investitie, defalcate pe urmatoarele etape:
Etapa I: Elaborare Proiect Tehnic, Detalii de Executie, DTAC si Documentatiile tehnice pentru obtinerea avizelor si acordurilor, verificarea tehnica de calitate a proiectului tehnic si a detaliilor de executie pentru realizarea si finalizarea obiectivului de investitie.
Etapa II: Executia propriu-zisa a lucrarilor la obiectivul de investitie.
Valoarea estimata a contractului este de 756.080,00 lei, fara TVA
Cap. 3.5 Cheltuieli pentru proiectare = 13.000,00 lei din care:
3.5.4 documentaţiile tehnice necesare în vederea obţinerii avizelor/acordurilor/autorizaţiilor = 1.000,00 lei
3.5.5 verificarea tehnica de calitate a proiectului tehnic si a detaliilor de executie =1.000,00 lei
3.5.6. proiect tehnic si detalii de executie = 11.000,00 lei
Cap. 4 Cheltuieli pentru investitia de baza = 743.080,00 lei din care:
Cap. 4.1 Constructii si instalatii =743.080,00 lei
Numarul zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor este de 10 zile.
Autoritatea contractanta va raspunde la orice solicitare de clarificari sau informatii suplimentare în a 6-a zi inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor.