Valoarea estimata este de 20.617.108,00 lei fara TVA, compusa din:
Pentru Lot 1 – “Consolidare versant si modernizare DJ296, Roma-Nicseni, km 14+000-15+380, Judetul Botosani” Valoarea estimata este de 13.668.822,00 lei fara TVA, compusa din:
Capitolul 3 – Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica = 325.183,00 lei;
Capitolul 4 - Cheltuieli pentru investitia de baza = 13.211.524,00 lei;
Capitolul 5 – Subcapitolul 5....
Valoarea estimata este de 20.617.108,00 lei fara TVA, compusa din:
Pentru Lot 1 – “Consolidare versant si modernizare DJ296, Roma-Nicseni, km 14+000-15+380, Judetul Botosani” Valoarea estimata este de 13.668.822,00 lei fara TVA, compusa din:
Capitolul 3 – Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica = 325.183,00 lei;
Capitolul 4 - Cheltuieli pentru investitia de baza = 13.211.524,00 lei;
Capitolul 5 – Subcapitolul 5.1 Organizare de santier = 132.115,00 lei;
Pentru Lot 2 – Consolidare versant si modernizare DJ293, Dumeni-Havarna, km 8+100-9+000, Judetul Botosani”
Valoarea estimata este de 6.948.286,00 lei fara TVA, compusa din:
Capitolul 3 – Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica = 182.371,00 lei;
Capitolul 4 - Cheltuieli pentru investitia de baza = 6.698.926,00 lei;
Capitolul 5 – Subcapitolul 5.1 Organizare de santier = 66.989,00 lei;
Valorile de mai sus sunt în conformitate cu Devizul general întocmit de proiectant şi aprobat prin Ordinul MDRAP nr. 6353 din 03.12.2018 si Ordinul MDRAP nr. 6300 din 27.11.2018, privind aprobarea indicatorilor tehnico-economici.
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 16 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare, este in a 11 a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.