Obiectivul principal al contractului: Proiectare si executia de lucrari in cadrul obiectivului de investitii "Modernizare infrastructura rutiera, Comuna Popesti, Judetul Bihor".
Prin prezenta investitie se propun spre modernizare 8.381,7 ml de strazi cu o latime propusa intre 3m si 4 m. Suprafata strazilor proiectate este de 46.200 mp.
Comuna Popesti este traversata de drumurile judetene DJ191A, DJ 191 B, 108 H.
Che...
Obiectivul principal al contractului: Proiectare si executia de lucrari in cadrul obiectivului de investitii "Modernizare infrastructura rutiera, Comuna Popesti, Judetul Bihor".
Prin prezenta investitie se propun spre modernizare 8.381,7 ml de strazi cu o latime propusa intre 3m si 4 m. Suprafata strazilor proiectate este de 46.200 mp.
Comuna Popesti este traversata de drumurile judetene DJ191A, DJ 191 B, 108 H.
Cheltuieli pentru relocarea/protectia utilitatilor 60.000,00
Documentatii tehnice necesare in vederea obtinerii avizelor/acordurilor/autorizatiilor 20.000,00
Proiect tehnic si detalii de executie 400.000,00
Verificarea tehnica de calitate a D.T.A.C , proiectului tehnic si detaliilor de executie 5,000,00
Total Componenta servicii 425.000,00
Constructii si instalatii 13.825.452,40
Organizare de santier 30,000,00
Total Componenta lucrari 13.915.452,40
TOTAL VALOARE ESTIMATĂ (fără TVA) 14.340.452,40
CLAUZA SUSPENSIVA
Procedura de atribuire este initiata sub incidenta clauzei suspensive: Procedura de atribuire a contractului de achizitie publica este initiata sub incidenta clauzei suspensive, in sensul ca semnarea contractului de proiectare/executie este conditionata de alocarea creditelor bugetare cu aceasta destinatie.
Având în vedere dispoziţiile Legii 98/2016 privind achiziţiile publice şi H.G. nr. 395/2016, cu modificările şi completările ulterioare, Autoritatea Contractantă precizează că va semna contractului de servicii/lucrări, cu ofertantul declarat câştigător numai în măsura în care fondurile necesare acestei investitii vor fi asigurate prin alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie. În cazul în care, indiferent de motive, creditele bugetare nu vor fi alocate, pe o perioada de 8 luni de la data aprobarii raportului procedurii, contractul se va anula de drept, în condiţiile în care nu există o altă sursă de finanţare, în conformitate cu prevederile art. 212 alin.(1) lit.c) teza 2 din Legea 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziţie publică.
Ofertanţii din cadrul acestei proceduri înţeleg că Autoritatea Contractantă nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării contractului, indiferent de natura acestuia şi indiferent dacă Autoritatea Contractantă a fost notificată asupra existenţei unui asemenea prejudiciu. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condiţiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-şi întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situaţia descrisă.
Perioada maxima pentru care operează clauza suspensiva este de 8 luni, astfel încât, in cazul in care conditia semnării contractului de finanţare nu este îndeplinita, procedura de atribuire este anulata."
Conform Art. 160 alin. (2) din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice (asa cum a fost modificata prin Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 107/2017), coroborat cu prevederile Art. 24 alin. (3) si Art. 55 alin. (1) din Hotararea Guvernului nr. 395/2016,
autoritatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificate cu 7 zile calendaristice inainte de data stabilita pentru depunerea ofertelor (daca acestea au fost primite cu cel putin 11 zile calendaristice inainte de data stabilita pentru depunerea ofertelor).