In cadrul acestei proceduri de achizitie autoritatea contractanta doreste achizitionarea contractului de achizitie publia vand ca obiect: ,,Proiectare si execu?ie de lucrari - Modernizarea retelei de drumuri de interes local in Comuna Creaca, judetul Salaj “
Valoarea estimata totala este 4.222.443 lei fara TVA, din care:
I. Servicii de proiectare si asistenta tehnica 78.500 lei fara TVA, din care:
a) Proiect tehnic:...
In cadrul acestei proceduri de achizitie autoritatea contractanta doreste achizitionarea contractului de achizitie publia vand ca obiect: ,,Proiectare si execu?ie de lucrari - Modernizarea retelei de drumuri de interes local in Comuna Creaca, judetul Salaj “
Valoarea estimata totala este 4.222.443 lei fara TVA, din care:
I. Servicii de proiectare si asistenta tehnica 78.500 lei fara TVA, din care:
a) Proiect tehnic: 52.800 lei fara TVA;
b) Detalii de executie: 13.200,00 lei fara TVA;
c) Documentatii necesare pentru obtinerea acordurilor, avizelor si autorizatiilor aferente obiectivului de investitii: 2.000,00 lei fara TVA;
d) Asistenta tehnica din partea proiectantului: 10.500,00 lei fara TVA;
II. Executie de lucrari: 4.143.943 lei fara TVA (CAP. 1.2 Cheltuieli pentru amenajarea terenului 1.130 lei fara TVA, cap.13. Cheltuieli pentru amenajari pentru protectia mediului si aducerea la starea initiala 16.046 lei fara TVA, cap. 4.1. Constructii ?i instalatii: 4.106.236 lei fara TVA si cap. 5.1. Organizare de ?antier: 20.531 lei fara TVA) ;
AC isi rezerva dreptul de a efectua modificari ale contractului in temeiul art. 221 din L98/2016 cu privire la urmatoarele aspecte: modificari generate de solicitari ale proprietarilor retelelor de utilitati; modificari ale duratei de executie ca urmare a aparitiei unor elemente independente de vointa partilor; modificari legislative sau de norme tehnice/stasuri/normative/standarde; modificari generate de renuntarea/suplimentarea la unele categorii de lucrari; modificari generate de optimizarea proiectului in perioada de executie; modificari generate de includerea de noi subcontractanti si/sau inlocuirea subcontractantilor initiali; modificari generate de schimbarea personalului cheie; modificari de inlocuire a contractantului; modificari ale valorii contractului ca urmare a modificarilor mentionate mai sus cu respectarea prevederilor Legii nr. 98/2016. De asemenea, in sensul art. 221 din Legea 98/2016, AC poate prelungi durata contractului de achizitie publica.
Termenul limita in care autoritatea contractanta raspunde in mod clar si concret la toate solicitarile de clarificari, este de 7 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 10 zile
Actualizarea pretului aferent prezentului contract se poate face in urmatoarele cazuri (cu respectarea prevederilor art. 28 din Hotararea Guvernului nr. 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achizitie publica/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice): in cazul in care au loc modificari legislative care au ca obiect instituirea, modificarea sau renuntarea/majorarea la anumite plafoane/taxe/impozite al caror efect se reflecta in cresterea/diminuarea costurilor pe baza carora s-a fundamentat pretul contractului