Feedback
I.D.: 104796765

Proiectare si execuție lucrări pentru obiectivul:,,REALIZARE CENTURĂ OCOLITOARE BRĂNEȘTI – RACORD DN3/ PASAJ C.F.R.-AUTOSTRADA A2 , COMUNA BRĂNEȘTI, JUD. ILFOV”

Data publicarii
28.10.24
Coduri CPV
45233140 45231221 45231400 71322500 71356200
Termenul limita pentru depunere:
15.11.24 15:00
Pretul estimativ:
35.849.487,18 RON
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achiziția de proiectare si execuție lucrări de construcții pentru obiectivul:,,REALIZARE CENTURĂ OCOLITOARE BRĂNEȘTI – RACORD DN3/ PASAJ C.F.R.-AUTOSTRADA A2, COMUNA BRĂNEȘTI, JUD. ILFOV”, prin închierea unui contract cu durată de: 11 luni, din care: - durata proiectare -faza DTAC, DTOE, PT+DE, -avizare si autorizare- 3 luni de la data emiterii Ordinului Administrativ de incepere prestari servicii, - durat...
Achiziția de proiectare si execuție lucrări de construcții pentru obiectivul:,,REALIZARE CENTURĂ OCOLITOARE BRĂNEȘTI – RACORD DN3/ PASAJ C.F.R.-AUTOSTRADA A2, COMUNA BRĂNEȘTI, JUD. ILFOV”, prin închierea unui contract cu durată de: 11 luni, din care: - durata proiectare -faza DTAC, DTOE, PT+DE, -avizare si autorizare- 3 luni de la data emiterii Ordinului Administrativ de incepere prestari servicii, - durata execuție a lucrărilor de 8 luni de la data emiterii Ordinului Administrativ de începere a lucrărilor. În cadrul Contractului au fost vizate următoarele:  Lucrari de amenajare drum de legatura intre– Pasaj CFR si Autostrada A2;  Lucrari de amenajare sensuri giroatorii si intersectii;  Lucrari de amenajare retea iluminat;  Lucrari de asigurare a sigurantei circulatiei rutiere;  Lucrari de colectare si evacuare dirijata a apelor pluviale;  Lucrari de protectie si relocare conducata de gaz existenta;  Lucrari de relocare retea electrica.  Amenajare bransamente energie electrica pentru retelele de iluminat propuse Obiectivul de investitie se va realiza in baza Acordului de parteneriat intre UAT Branesti si CNAIR S.A. nr. CNAIR92/76059 /PB22343/01.08.2024- în cadrul PNRR, componenta 4 Transport sustenabil. Astfel ofertantii vor elabora documentatiile tehnice si vor executa lucrarile in conformitate cu acord contractual al acestei proceduri si vor respecta masurile conform ghid finantare, inclusiv conform manual de identitate vizuala-privind promovarea investitiei. Ofertanții din cadrul acestei proceduri înțeleg că autoritatea contractantă nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia și indiferent dacă autoritatea contractantă a fost notificată asupra existenței unui asemenea prejudiciu. Ofertanții din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condițiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-și întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situația descrisă. Termene pentru depunerea/răspunsul la solicitările de clarificări/informații suplimentare: A. În conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările și completările ulterioare, termenul limită până la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informații suplimentare în legatură cu documentația de atribuire este de maxim 18 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor. B. În conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările și completările ulterioare, Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar și complet tuturor solicitărilor de clarificare/informațiilor suplimentare în a 11- a zi dinainte de termenul limită stabilit pentru depunerea ofertelor.Conform Devizului General si a Indicatorilor tehnico-economici aprobati la faza SF de catre CL Branesti valoarea estimată a contractului este de 35.849.487,18 lei fara tva, dupa cum urmeaza:1. Servicii Proiectare: 515.778,08lei fara tva3.5.4 Documentatii tehnice necesare in vederea obtinerii avizelor/acordurilor/autorizatiilor: 25.000 lei fara tva,3.5.6. Proiect tehnic si detalii executie 406.284,10lei fara tva,3.8.1. Asistenta tehnica din partea proiectantului: 84.493,98 lei fara tva 2. Executie lucrari: 35.333.709,10 lei fara tva1.3 Amenajari pentru protectia mediului si aducerea terenului la starea initiala- 391.200,00 lei fara tva1.4 Cheltuieli pentru relocarea/protectia utilitatilor – 9.516.077,54 lei fara TVA2 Cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor necesare obiectivului de investitii – 2.962.412,33lei fara tva4.1 Constructii si instalatii – 22.132.038,65lei fara tva5.1.1 Lucrari de constructii si instalatii aferente organizarii de santier – 298.782,5.1.2 Cheltuieli conexe organizarii santierului – 33.198,06lei fara tva
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu