In obiectul contractului sunt incluse lucrari de restaurare, consolidare, conservare si protectie a Catedralei „Sfantul Haralambie” conform proiectului „Restaurare, consolidare, protectie si conservare a Catedralei Sfântul Haralambie din Municipiul Turnu Măgurele”, cod SMIS 2014+ : 116469.
De asemenea, executarea contractului de achizitie publica va presupune si:
? elaborarea Proiectului Tehnic si a Detaliilor de Executie...
In obiectul contractului sunt incluse lucrari de restaurare, consolidare, conservare si protectie a Catedralei „Sfantul Haralambie” conform proiectului „Restaurare, consolidare, protectie si conservare a Catedralei Sfântul Haralambie din Municipiul Turnu Măgurele”, cod SMIS 2014+ : 116469.
De asemenea, executarea contractului de achizitie publica va presupune si:
? elaborarea Proiectului Tehnic si a Detaliilor de Executie;
? intocmirea tuturor documentatiilor tehnice necesare pentru obtinerea avizelor, acordurilor ce se vor solicita in procesul de autorizare a lucrarilor;
? asigurarea asistentei tehnice necesare pe parcursul executiei lucrarilor.
Intrucat in obiectul contractului sunt incluse atat servicii de proiectare si asistenta tehnica, precum si lucrari de interventie, rezulta ca valoarea totala estimata de 15.000.131,8 lei este compusa din 132.500 lei (Linia 3.3.- Proiectare si inginerie), 132.500 lei (Linia 3.5.- Asistenta tehnica), 13.079.391.55 lei ( Linia 4.1-Constructii si instalatii), 20.840,67 lei (Linia 4.2.-Dotari),
1.237.470,62 lei ( Linia 4.3-Investitie conexa investitiei de baza), 285.706,39 lei (Linia 5.1.1.- Cheltuieli pentru lucrari de constructii si instalatii aferente organizarii de santier), 111.722,57 lei (Linia 5.1.2.- Cheltuieli conexe organizarii de santier).
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se poate face cu respectarea prevederilor art. 221 din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare. Astfel, utilizarea sumei de 1.443.159,42 lei prevazute pe linia 5.3.Diverse si neprevazute din cadrul Devizului general la faza DALI, respectiv lei fara TVA va fi posibila numai in cazul in care respectiva modificare nu este una substantiala si numai cu respectarea dispozitiilor Instructiunii 3/2017 emise de ANAP.
Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare în legatura cu documetatia de atribuire cu cel putin 17 zile înainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor. În masura în care solicitarile de clarificare sunt primite cu cel putin 17 zile inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor, autoritatea contractanta va raspunde în mod clar si complet tuturor acestor solicitari de clarificari cu 7 zile înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor.