Strazile care fac obiectul prezentului acord-cadru se afla in intravilanul orasului Baicoi si conform prevederilor legale in domeniu, acestea se incadreaza in categoria ,,C" – constructii de importanta normala si clasa tehnica V (trafic redus). Suprafata totala a strazilor care urmeaza a fi modernizate sau reabilitate este de cca 70.000,00 mp, lungimea acestora fiind dupa cum urmeaza:
a) strazi cu modernizare sistem...
Strazile care fac obiectul prezentului acord-cadru se afla in intravilanul orasului Baicoi si conform prevederilor legale in domeniu, acestea se incadreaza in categoria ,,C" – constructii de importanta normala si clasa tehnica V (trafic redus). Suprafata totala a strazilor care urmeaza a fi modernizate sau reabilitate este de cca 70.000,00 mp, lungimea acestora fiind dupa cum urmeaza:
a) strazi cu modernizare sistem rutier – 3,373 km;
b) strazi cu reabilitare sistem rutier – 7,113 km
Lucrarile propuse in cadrul DALI, au avut in vedere situatia existenta, in special sistemul rutier, varianta recomandata pentru indeplinirea obiectivelor contractului fiind astfel:
a) pentru strazile pietruite sau din pamant, sistemul rutier va fi format din
• 30 cm fundatie din balast
• 20 cm strat de baza din piatra sparta
• 6 cm strat legatura BADPC 22,4 leg 50/70
• 4 cm strat de uzura BAPC 16 rul50/70
b) Pentru strazile unde exista asfalt, peste stratul existent se vor asterne:
• 0-2 cm strat pentru preluare denivelari din BAPC 16 rul 50/70;
• 4 cm strat de uzura BAPC 16 rul50/70,
Zonele cu degradari se vor repara local prin decapare, completare cu piatra sparta pe o grosime de cca 10 cm si asternere strat de legatura de BADPC 22,4cm, cu grosimea de 6 cm.
Pe strada Baicului, s-a adoptat urmatoarea structura rutiera:
• 30 cm fundatie din balast
• 20 cm strat de baza din piatra sparta
• 8 cm strat de baza ABPC 22,4 baza 50/70
• 6 cm strat legatura BADPC 22,4 leg 50/70
• 4 cm strat de uzura BAPC 16 rul 50/70.
c) Pentru strazile unde exista beton, peste stratul existent se vor asterne:
• Geocompozit antifisura;
• 0-2 cm strat pentru preluare denivelari din BADPC 22,4 rul 50/70;
• 6 cm strat de legatura BADPC 22,4 rul 50/70;
• 4 cm strat uzura BAPC 16 rul 50/70.
Zonele cu degradari se vor repara local prin decapare, completare cu piatra sparta pe o grosime de cca 10 cm si turnare beton C25/30 cu grosimea de 18 cm.
Fata de acestea, in cadrul contractului se vor mai executa si urmatoarele tipuri de lucrari:
- acostamente;
- montarea unor elemente de scurgere a apelor pluviale de tip rigola prefabricata, rigola tip scafa si borduri prefabricate, santuri din beton sau rigole din pamant cu sectiunea triunghiulara;
- ridicare capace canalizare, apa, gaze la cota drumului amenajat;
- accese la proprietati;
- casete de largire, cu latime variabila intre 1,00 -1,50 m (unde exista posibilitatea)
- montarea de elemente pentru siguranta circulatiei.
Informatii detaliate cu privire la strazile care fac obiectul modernizarii/reabilitarii si tipurile de lucrari propuse a fi executate pe fiecare dintre acestea, se regasesc in cadrul Documentatiei de Avizare a Lucrarilor de Interventie, pusa la dispozitie in SEAP.
Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări cu privire la documentatia de atribuire: 12 zile inaiante de data limită de depunere a ofertelor:
Autoritatea contractanta va raspunde solicitarilor de clarificari inainte cu 6 zile de data limita de depunere a ofertelor.